Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
iemand die mijn vragen hierboven wat kan oplossen?
Met plezier :
Ik ben ervoor gesprongen
Neen hoor, het best sta je inderdaad in een bocht. Dan zie je de renners vanop een afstand komen en staat er niemand anders in je gezichtsveld.
Het komt er dus op aan tijdig een geschikt plaatsje te zoeken.
Deze foto heb ik gemaakt met een zoom (70-200).
Met een zoom heb je wat meer mogelijkheden, maar met een primelens lukt het evengoed. Een minimum aan millimeters maakt het wel wat makkelijker.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
mooi scherp ontspannen beeld, en voor hen die het een criterium vinden , beste ze eens rijden en dan oordelen, wat ik wel ondervond vandaag is dat die zotten, die kost wat kost ze 10* willen zien en daardoor alles aan hun laars lappen niet op hun wenken bediend waren, voormij was het een topeditie, wel klote met al die vips maar ja
mooi scherp ontspannen beeld, en voor hen die het een criterium vinden , beste ze eens rijden en dan oordelen, wat ik wel ondervond vandaag is dat die zotten, die kost wat kost ze 10* willen zien en daardoor alles aan hun laars lappen niet op hun wenken bediend waren, voormij was het een topeditie, wel klote met al die vips maar ja
Mijn beste : de verwijzing naar "criterium" is humor, meer zelfs zwarte humor. Ik ben van Geraardsbergen en wij vinden dat hier dus bepaald niet goed dat de RVV niet meer op de Muur passeert en aankomt in Meerbeke. Als U een beetje objectief bent moet U maar voor Uzelf uitmaken of het nu een betere RVV is dan voorheen. Voor ons hier in Geraardsbergen was het "Zwarte Zondag". Maar desondanks alles vind ik het wel heel goed dan Tom B. gewonnen heeft.
ik versta dat het niet leuk is dat het niet meer over muur geraardsbergen gaat, maar dingen veranderen en als je ziet dat alle mensen op hun gemak naar schermen konden kijken tussendoor en achteraf ook , kon je zien dat de ronde nu meegaat met zijn tijd en voor de toeschouwer was het een leuke ganse dag en niet voor 2 uur,
dit is wel mijn mening en ik versta als je het er niet mee eens bent maar over dit onderwerp zal men er de 1ste jaren niet rap over eens zijn
Comment