Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel moeilijke omstandigheden blijkbaar, nog zo donker ondanks volledige stop compensatie. Wel goed scherp, valt m.i. op nog wel te lichten. Goede poging vind ik al bij al .
Heel moeilijke omstandigheden blijkbaar, nog zo donker ondanks volledige stop compensatie. Wel goed scherp, valt m.i. op nog wel te lichten. Goede poging vind ik al bij al .
Bedankt voor de reactie
Inderdaad moeilijke omstandigheden, vol tegenlicht.
Ik heb dit soort foto's al veel gezien van professionals, ik vind persoonlijk het effekt van de avondzon welke het zwarte asfalt zilver kleurt fantastisch.
Zou ik de wagen met bv Elements 10 kunnen oplichten? Wil namelijk dit programma kopen.
7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII
Comment