Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veerle in Hulshout

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Veerle in Hulshout

Toch maar weer Veerle Dejaeghere. Gisteren in Hulshout weer goed op dreef.

www.peterwagemans.be

Re: Veerle in Hulshout

Mooie foto! Ik zou er onderaan iets meer vanaf doen, zodat je haar billen niet meer ziet.
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
      Mooie foto! Ik zou er onderaan iets meer vanaf doen, zodat je haar billen niet meer ziet.
      Ik volg. Dan is ook gelijk de 3:2 verhouding in de foto hersteld wat ik toch mooier vind.

Verder een mooie plaat en technisch ok!

Heb een heel groot respect voor Veerle en haar prestaties die ze nog weet neer te zetten.
      Groetjes, KC
      www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
        Ik volg. Dan is ook gelijk de 3:2 verhouding in de foto hersteld wat ik toch mooier vind.
        Ik heb overwogen om een update te plaatsen, maar toch niet gedaan. Ik vind de foto OK zo. Eerder was er de omgekeerde opmerking bij deze foto.
        Zoals je zelf zegt (bij jou foto van Barbara) blijft het eens kwestie van smaak.

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
        Heb een heel groot respect voor Veerle en haar prestaties die ze nog weet neer te zetten.
        Het blijft een topper, als atlete en als mens ... altijd aanspreekbaar, altijd vriendelijk!
        www.peterwagemans.be

Comment

Bij een atlete waar de benen het belangrijkst zijn, had ik ze toch ook graag gezien.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
            Bij een atlete waar de benen het belangrijkst zijn, had ik ze toch ook graag gezien.
            Ik heb in dit geval bewust voor deze compo gekozen. Een foto van de hele atlete geeft meestal een wat 'klassieke' loopfoto zoals deze of deze. Kwestie van smaak natuurlijk.
            www.peterwagemans.be

Comment

Goed scherp, mooie kleur maar de compo ...ofwel helemaal ofwel tot aan het truitje.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Knappe foto. Mag van mij ook wel eens zonder benen.
                I put the sexy in dyslexia

Comment

Working...
                X