Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij geslaagd: mooi moment vastgelegd.
Knap hoe de speelster van Richa er vrij scherp op staat, door het net heen...
Het net lijkt me net iets scherper dan de speelster, maar daar kan ik mee leven!
(Vooraf scherpgesteld op het net???)
De kleuren zijn ook heel realistisch.
Bedankt voor de reacties. Omdat ik een leek ben in bewerking van foto's probeer ik aan mijn foto's niets te veranderen. dus deze komt zo uit de camera. genomen in jpeg want in raw doe ik nooit en kijk... de speelsters zijn best wel tevreden met de foto's
Enkel verkleind met bdsizer (dus opgescherpt) . Wat betreft het scherpstellen ! De focuspunten allemaal selecteren , want het gaat zodanig vlug in die sport.
Ik laat het meeste werk ( bewerking) over aan de het toestel
Comment