Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind de verhoudingen tussen foto en kader wel OK, rekening houdend met het feit dat je zo'n foto normaal gezien op een groter formaat bekijkt.
Het samenvoegen is goed gelukt!
Ik ben altijd bang om iets aan de website te doen, ik heb er totaal geen verstand van, maar als iemand weet hoe ik dit groter krijg - laat ik me graag informeren!
Ik vind de verhoudingen tussen foto en kader wel OK, rekening houdend met het feit dat je zo'n foto normaal gezien op een groter formaat bekijkt.
Het samenvoegen is goed gelukt!
Dank je wel! Ja, juist doordat je uitgaat van een groot formaat dacht ik dat een grotere kader beter zou zijn... Maar verkleinen kan natuurlijk altijd.
Ondanks het feit dat de foto op BD iets kleiner is dan op je website, staat die hier toch een héél stuk beter qua kwaliteit. Het lijkt erop dat de foto's op je website veel te veel gecomprimeerd werden waardoor de scherpte en details verloren zijn gegaan. Zelfs de tekst is duidelijk minder leesbaar en er zijn artifacten zichtbaar.
En als de grootte van een foto belangrijk is, maak dan het kader wat kleiner. Kleiner kader = grotere foto.
De foto op zich is zeker niet onaardig hoor! De handtekening zou ik wel wat discreter maken, die slorpt nu een deel van de aandacht op wat niet de bedoeling kan zijn.
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Waar heb je de foto gepost die je hier ook gepost hebt? Als je daar nu een tweede foto post die je niet verkleint tot 900 pixels aan de langste zijde, maar bvb tot 1600 pixels aan de langste zijde, dan kan je een linkje naar die foto plaatsen.
Ondanks het feit dat de foto op BD iets kleiner is dan op je website, staat die hier toch een héél stuk beter qua kwaliteit. Het lijkt erop dat de foto's op je website veel te veel gecomprimeerd werden waardoor de scherpte en details verloren zijn gegaan. Zelfs de tekst is duidelijk minder leesbaar en er zijn artifacten zichtbaar.
En als de grootte van een foto belangrijk is, maak dan het kader wat kleiner. Kleiner kader = grotere foto.
De foto op zich is zeker niet onaardig hoor! De handtekening zou ik wel wat discreter maken, die slorpt nu een deel van de aandacht op wat niet de bedoeling kan zijn.
Willy
Dank je, Willy! Fijn dat je even over die kwaliteit begint - ik ben daar waarschijnlijk wat laks mee geweest en zal in vervolg even kijken of ik sommige beelden wellicht deels moet verscherpen. Misschien helpt dat een beetje.
Ik ben zelf ook niet geheel content over dat kader... Hij stond leuk bij een aantal andere foto's dus heb ik hem ook maar hierin gepropt. Maar had gelijk al twijfels.
Comment