Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dakar Pre-Proloog 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dakar Pre-Proloog 2011

    Vorige week zaterdag weer een prachtige dag op het Eurocircuit van Valkenswaard.
    Ondanks het lastige licht, toch wat plaatjes kunnen schieten.



    Laat maar weten wat jullie er van vinden.
    Boefje.
    Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX.
    http://www.nlfotografie.nl

  • #2
    Re: Dakar Pre-Proloog 2011

    1 van de 20.000 bezoekers?

    foto gemaakt in de laatste bocht voor de finishberg???
    (daar stond ik in de buurt op dat kleine rechte stukje net voor die bocht, daar was redelijk weinig volk en alles kwam dr met een redelijk mooie snelheid voorbij.)

    Over je foto, Erik van Loon, een van de Nederlanders die voor een top 10 (mss wel top 5) gaat. Hij staat moooi driftend op de foto! Zelf heb ik geen betere ;-)

    Zelf heb ik er ook een hoopje fotos gemaakt, maar echt scherp zijn ze ook ni allemaal; denk da ik van de 400 fotos een kleine 50 goeie overgehouden heb, makkelijk is een panning foto niet...

    dan nog even iets persoonlijks, liever had ik een mooie lichtgroene IVECO op de foto gezien, die gaan voor een hoge podiumplaats om Kamaz het rallytje zuur te maken
    Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

    Comment


    • #3
      Re: Dakar Pre-Proloog 2011

      Voor mij mag het iets lichter.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Dakar Pre-Proloog 2011

        Oorspronkelijk geplaatst door Tiësto(m) Bekijk bericht
        1 van de 20.000 bezoekers?

        foto gemaakt in de laatste bocht voor de finishberg???
        Nee de foto is gemaakt aan het einde van de 3 jumps op de crossbaan.

        Voor de rest was het inderdaad erg lastig om een fatsoenlijke foto te maken. Het licht veranderde continu. Voor de rest wel een prachtige dag gehad.
        Team de Rooy gaat denk ik ook zeer hoge ogen gooien., hopend dat de rug van Gerard het nu wel vol houd.
        Boefje.
        Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX.
        http://www.nlfotografie.nl

        Comment

        Working...
        X