Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is Nele Gillis in de finale meisjes -17 jaar op de Belgian junior Open. Het was niet haar beste wedstrijd en ze is dus met 1-3 verloren tegen een Franse. Maar niettemin blijft ze een van de Belgische toptalenten.
Forum voor het plaatsen van foto's waar actie centraal staat: sport, beweging, ....
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Technisch gezien steunt ze op het verkeerde been waarmee de slag onnatuurlijk overkomt.
Publiek hoort zeker bij de picture.
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Oorspronkelijk geplaatst door CubatobahamasBekijk bericht
Technisch gezien steunt ze op het verkeerde been waarmee de slag onnatuurlijk overkomt.
Publiek hoort zeker bij de picture.
Volgens de basistechniek is het inderdaad het verkeerde been maar bij wat meer ervaren spelers speelt dat allemaal niet zoveel rol meer.
Speel je zelf squash?
Volgens de basistechniek is het inderdaad het verkeerde been maar bij wat meer ervaren spelers speelt dat allemaal niet zoveel rol meer.
Speel je zelf squash?
Ik speelde, maar ben ermee gestopt om meer tijd vrij te maken voor het fietsen en de gewrichten hebben zeker niet geklaagd. Mijn vriendin speelt nog als B2 in Leuven, dus soms pik ik een toernooitje als toeschouwer mee.
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Oorspronkelijk geplaatst door CubatobahamasBekijk bericht
Ik speelde, maar ben ermee gestopt om meer tijd vrij te maken voor het fietsen en de gewrichten hebben zeker niet geklaagd. Mijn vriendin speelt nog als B2 in Leuven, dus soms pik ik een toernooitje als toeschouwer mee.
In de Vaart? Daar ben ik vorige week nog geweest voor een interclub wedstrijd.
Misschien dat ik je dan nog wel eens tegenkom. Misschien van het weekend al op het VK.
Comment