Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Receptie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Receptie

    Vollebalmatch van onze meisjes scholieren.
    De tegenstander stond op matchpunt dus moest de receptie perfect naar de passeur gaan.... de inzet was geweldig ... en de set nog gewonnen ook ( alsook de match )

    DE site

  • #2
    Re: Receptie

    Mooi

    Goed de verbetenheid van de receptiespeelster vastgelegd.


    Aan de kleuren te zien viel de verlichting goed mee?


    Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

    Comment


    • #3
      Re: Receptie

      Mooi beeld
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Receptie

        Mooie foto!
        En ook leuk te zien dat er nog mensen bezig zijn met volleybal!

        Hoe was de belichting in de zaal? Hoe heb je de witbalans ingesteld? Welke lens gebruik je?
        Ik vraag je dit omdat ik woensdag ook foto's getrokken heb van een match tussen scholieren (zie: http://forum.belgiumdigital.com/f45/...-a-392255.html), maar in de kleurenversie komen de kleuren niet goed uit, ook niet na aanpassing van de witbalans in het RAWbestand,...).
        Last edited by Nelita; 12 november 2011, 13:59.
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Receptie

          Bedankt al voor de reacties !
          Ben deze zaal al goed gewoon(thuisploeg) en is één van de best verlichte zalen die ik tegenkom in de ere klasse dames
          Dus stel ik hier meestal altijd mijn zelfde instellingen.
          Toestel op M - sluiter op 250 - iso op 1600- witbalans auto... kan hier en daar een beetje optrekken naar sluiter 300.
          Ik trek NOOIT in RAW altijd in jpeg. Ben niet zo handig om altijd te corrigeren waar nodig dus laat ik het toestel dit voor mij deels doen. Enkel een beetje satureren en bijscherpen, indien nodig , maar meestal komen die zo uit de camera
          Het spel goed kunnen lezen en veel oefenen maar ook elk schot is hier geen haas hoor
          Toestel is canon 50D tesamen met de 70-200 f/2.8 non IS of met de 17-55 f/2.8
          Alle foto's zijn hier te bekijken
          DE site

          Comment


          • #6
            Re: Receptie

            Oorspronkelijk geplaatst door Sjatoken Bekijk bericht
            Bedankt al voor de reacties !
            Ben deze zaal al goed gewoon(thuisploeg) en is één van de best verlichte zalen die ik tegenkom in de ere klasse dames
            Dus stel ik hier meestal altijd mijn zelfde instellingen.
            Toestel op M - sluiter op 250 - iso op 1600- witbalans auto... kan hier en daar een beetje optrekken naar sluiter 300.
            Ik trek NOOIT in RAW altijd in jpeg. Ben niet zo handig om altijd te corrigeren waar nodig dus laat ik het toestel dit voor mij deels doen. Enkel een beetje satureren en bijscherpen, indien nodig , maar meestal komen die zo uit de camera
            Het spel goed kunnen lezen en veel oefenen maar ook elk schot is hier geen haas hoor
            Toestel is canon 50D tesamen met de 70-200 f/2.8 non IS of met de 17-55 f/2.8
            Alle foto's zijn hier te bekijken
            De zaal ken ik niet, maar misschien kom ik er wel eens als het om een redelijk goed verlichte sporthal gaat... Kom je idd niet veel tegen...
            Het spel kunnen lezen is zeker een vereiste voor dit soort fotografie.

            Hoe zit het met de ruis bij de Canon 50D op ISO 1600? Heb je deze foto's niet moeten ontruisen? Ik zie wel wat ruis, maar het valt nog mee... Ik werk met de Canon 55OD en op ISO 1600 heb ik al heel veel ruis, te veel wat mij betreft .

            Je andere foto's heb ik ook bekeken. Er zitten er nog een aantal mooie bij! Ik zou er wel voor kiezen om een iets kortere sluitertijd in te stellen. Zelf werk ik meestal met een sluitertijd van 1/500 voor volleybal, zodat de spelers scherp zijn (maar de bal niet altijd). Het liefst van al zou ik werken met een sluitertijd van 1/640, maar de meeste zalen laten dit niet toe (in combinatie met mijn materiaal)... Het hangt er natuurlijk vanaf wat je wil tonen met je foto's he... En da's dan weer de keuze van de fotograaf.
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Receptie

              Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
              Mooi

              Goed de verbetenheid van de receptiespeelster vastgelegd.


              Aan de kleuren te zien viel de verlichting goed mee?


              Steven
              Zeker weten.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment

              Working...
              X