... wie is de mooiste van het land.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand.....
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Spiegeltje spiegeltje aan de wand.....
Hahaha geniale titel.
Foto als vanouds, goed in kwaliteit en uitvoering.Een hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
Comment
-
-
Bedankt allemaal!
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtEen knappe foto (genomen in wellicht vrij moeilijke omstandigheden)! Schitterende titel!
Kortom: een uitdagingGroetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
goede actiefoto, en......titels maken me geen ...uit, maar hier zeeeer goed gekozen
gr,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk berichtBedankt allemaal!
Klopt. Het was allemaal op het randje maar de witbalans was de grootste uitdaging. De zaal was mager verlicht met warmwitte tl verlichting. Dit geeft hele gele fotos op de AutoWB stand. Heb gewerkt met een preset gecalibreerd met een grijskaart. Bijkomend probleem was dat er toch een paar ramen in de zaal zaten waar daglicht binnenkomt wat dan weer een blauwe schijn veroorzaakt vanwege het wegcorrigeren van het gele tl licht.
Kortom: een uitdaging
Ik vind de foto op zich best mooi, hoor, maar wat te neutraal voor binnen. Niet werkelijkheidsgetrouw, zal ik maar zeggen.Groets, Gerhard
Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thor Bekijk berichtAls de zaal "verlicht met warmwitte tl verlichting" was, mag je dat toch wel zien?
Ik vind de foto op zich best mooi, hoor, maar wat te neutraal voor binnen. Niet werkelijkheidsgetrouw, zal ik maar zeggen.
Hier was een goede WB "kiezen" een serieuze uitdaging. Afhankelijk van de zonlichtinstraling was de foto meer of minder "warm". En dan hebben we het nog niet over persoonlijke smaak en schermcalibratie die deze keuze ook kunnen beinvloeden.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
Comment