Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
...maar het lijkt me toch moeilijk bergop te voetballen,.
grt,bouk.
Hey Bouk,
Alvast bedankt voor je reactie,
Maar ik wil je wel vertellen dat de foto wel degelijk recht staat,
Wat je ziet is nl perspectief-vertekening, als ik de reclame borden achteraan rechtzet, vallen de jongens omver, wat helemaal niet aan de orde was, ze stonden wel degelijk in deze positie.
.... Eigenlijk moet je zulke beelden met een 2.8 lens fotograferen.
Pixelboy
De foto is idd ook met een 2.8 lens genomen, maar wel mijn macro lens (sigma 105, 2.8).
Normaal maak ik foto's van voetbalwedstrijden met mijn 100-400L lens, maar die is momenteel binnen voor reparatie.
De foto is idd ook met een 2.8 lens genomen, maar wel mijn macro lens (sigma 105, 2.8).
Normaal maak ik foto's van voetbalwedstrijden met mijn 100-400L lens, maar die is momenteel binnen voor reparatie.
De foto staat 100% zeker niet recht
Dat kun je zien aan de schaduwen, die hellen ook naar rechts nu. Ook aan de verticale staanders in de muur op de achtergrond zie je dat goed.
Comment