Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heerlijke actiefoto. Ondanks de koelbloedigheid van de keeper zie ik toch wat angst in de ogen. Het enige puntje van kritiek zou kunnen zijn de sluitertijd. Ik zou graag wat snelheid zien in de bal en/of de keeper.
Een zeer mooie actiefoto. En de kritiek van hier boven vind ik onterecht, bij zulke actiefoto's weet je toch dat dit bal niet aan een touwtje hangt hè en of de keeper er ook al geen uren van te voeren klaar staat. En nog al geluk dat er hier niet over de storende toeschouwers wordt geluld. Maar ja wie ben ik om daar over te oordelen hé.
Ik vind het een super foto.
ps: ik hoop dat ik hiermee geen kwade tongen heb opgestart hoor.
Een zeer mooie actiefoto. En de kritiek van hier boven vind ik onterecht, bij zulke actiefoto's weet je toch dat dit bal niet aan een touwtje hangt hè en of de keeper er ook al geen uren van te voeren klaar staat. En nog al geluk dat er hier niet over de storende toeschouwers wordt geluld. Maar ja wie ben ik om daar over te oordelen hé.
Ik vind het een super foto.
ps: ik hoop dat ik hiermee geen kwade tongen heb opgestart hoor.
Kritiek? Het is helemaal niet bedoeld als kritiek pur sang. Zoals ik al schreef, is het een heerlijke actiefoto. Persoonlijk zou ik graag wat beweging in de foto zien. Ik weet dat het enorm moeilijk is. Zie het als een uitdaging.
Bewegingsonscherpte op de bal zou inderdaad mooi zijn, maar we mogen niet vergeten dat we hier te doen hebben met twee bewegende voorwerpen nl. de bal en de keeper.
ik vrees een beetje dat je geen beweging in de bal kan krijgen en dat de keeper scherp blijft (tenzij in PS).
Voor mij is het een geslaagde actiefoto hoor.
Comment