Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind de compo een beetje té centraal bij deze. Er staan mooiere in je album als je 't mij vraagt.
Ik ben niet thuis in het genre, maar ik zou zeggen om te knippen zodat de paaltjes rechts verdwijnen. Langs de andere kant bedenk ik me dat de paaltjes met kleur waarschijnlijk een betekenis hebben voor de rijders, dus ze wegdoen doet misschien afbreuk aan het verhaal...
Hij is alleszins goed scherp en de kleuren zijn natuurlijk, wat bij dieren altijd belangrijk is.
Dat klopt. Het was hier ook de bedoeling om het span te laten zien IN de hindernis.
Je kon ook het span laten zien in de hindernis en links nog wat meer ruimte hebben gelaten.
Verder vind ik de achtergrond vrij druk (iets waar je op wedstrijden en demo's soms heel weinig kan aan doen) en had ik misschien liever de 2 voorpony's al iets verder om de hoek zien gaan.
Maar wedstrijden als deze zijn niet altijd even makkelijk, gezien je nooit echt weet hoe de menner stuurt en hoe de pony's en paarden reageren...
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment