Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het is niet mijn style, maar toch wat opmerkingen.
De scherpte en de kleuren van de auto zijn goed. Het voertuig komt duidelijk los van de grond. Tot zover is alles in orde, maar dan de omgeving. Er is geen relatie/interactie tussen het voertuig en de omgeving. Ik zie iets van snelheid in het gras, maar dat is het dan ook.
Ik vind die geslaagd. Misschien een langere sluitertijd gebruiken voor wat beweging in de wielen te krijgen, maar zo in die korte bocht waar de snelheid laag is, was het misschien niet mogelijk.
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50 Mijn bird foto's en urbex foto's
Ik heb met verschillende sluitertijden (1/125 - 1/60) zitten spelen, maar ik kreeg niet echt snelheid in de wielen. Komt denk ik meer omdat het een handrem bocht was.
Boefje. Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX. http://www.nlfotografie.nl
Comment