Shoot!!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beach Polo Game
Collapse
X
-
-
Re: Beach Polo Game
De foto staat scheef, is van nogal ver genomen (of te weinig ingezoomd), het wit is op veel plaatsen uitgebrand en je hebt een vrij rommelige achtergrond...
mvg,
BartCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
-
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtDe foto staat scheef, is van nogal ver genomen (of te weinig ingezoomd), het wit is op veel plaatsen uitgebrand en je hebt een vrij rommelige achtergrond...
mvg,
Bart
Misschien de witte broek in het publiek wat terugbrengen.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nikonias
Nou, het enige wat me echt stoort is de grote zandshovel die in de achtergrond staat. Het strand zal wel aflopen en het uitgebrande wit van de speler kan ik hier wel hebben!
Misschien de witte broek in het publiek wat terugbrengen.
Uitgebrand is niet enkel de speler, maar ook grote delen van het zand zijn net wèl of net nièt uitgebrand.Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
Ik zou de foto ook recht zetten. De achtergrond stoort een klein beetje.
Maar het kleine beetje uitgebrande wit vind ik hier persoonlijk allesbehalve storen.
Ik vind het een mooie omzetting.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nikoniasDat de zee rechtloopt... Lijkt me wel. Strand waterpas, nog nooit gezien hoor.
Al dacht ik dat TS vooral op zoek was naar comments op zijn foto en niet naar comments op woordkeuzes van mensen die proberen een zinnige reactie te plaatsen.
mvg,
BartCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
Comment