Zoon van Alain Prost, Nicolas Prost zit te wachten in zijn Renault F1 om een demo te geven
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ready to GO!
Collapse
X
-
Ready to GO!
Zoon van Alain Prost, Nicolas Prost zit te wachten in zijn Renault F1 om een demo te gevenCanon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.beLabels: Geen
-
-
-
Re: Ready to GO!
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtoriginele en knappe plaat
mvg,
Comment
-
Wow, zo simpel maar toch zo knap!
Al een dikke pluim om die compositie te proberen. En nog een dikkere pluim voor de uitvoering."Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
VePix.be is the place to be :-D.
Comment
-
Subliem, met deze foto voel ik ook de concentratie en de stilte voor de storm voordat deze kerel in z'n bolide vertrekt. De titel van je foto maakt het nog duidelijker: de laatste momenten voor de start en even alles checken en mentaal voorbereiden op de start. allemaal mooi in 1 shot gebracht, knap!
Comment
-
-
Ik volg, mooi in beeld gebracht en de beperkte dof maakt het plaatje compleet.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Perfect
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
Comment