Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Staat in showcase? Ik zie niets scherps aan deze foto...
Dat is ook wat ik dacht deze morgen, maar ik durfde er niks over te zeggen (toch niet als eerste) tegen iemand die er, naar ik meen, zijn boterham mee verdient...
mvg,
Bart
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Dat is ook wat ik dacht deze morgen, maar ik durfde er niks over te zeggen (toch niet als eerste) tegen iemand die er, naar ik meen, zijn boterham mee verdient...
Ben ik volledig met je eens.
Het valt me wel op dat TS ofwel een superfoto plaatst, ofwel een foto die eigenlijk totaal niks is. Zelden of nooit een middelmatige foto. Gelukkig meer goeie dan slechte
mvg,
Bart
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Ik zou niet weten wat anders de hoge iso (3200) en het grote diafragma (f2) kan verklaren. Licht had je toch genoeg lijkt me.
Misschien dat tinypic ook een deel van de onscherpte veroorzaakt.
Op naar de volgende zou ik zeggen.
Comment