Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Mans Series: 1000 Km Spa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Le Mans Series: 1000 Km Spa

    Hier een foto van de nieuwe Audi's tijdens de 1000 Km van Spa.



    Meer foto's: www.fotolorenz.be

  • #2
    Re: Le Mans Series: 1000 Km Spa

    Knap
    iets meer contrast + bovenaan en onderaan wat wegknippen en hij kan zo op je muur

    zonde van de beestjes (of vlekken, wat het ook is) op de voorkant van de wagen
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Le Mans Series: 1000 Km Spa

      Eerste gedacht is dat hij wat flets is van kleuren. Contrast kan hoger dus.
      Steve Claeys
      Nikon D60
      Nikkor 18-55 AF-S 1:3.5-5.6G - Nikkor 55-200 AF-S 1:4-5.6G - Sigma 70-300 APO DG 1:4-5.6

      Comment


      • #4
        Re: Le Mans Series: 1000 Km Spa

        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        Knap
        iets meer contrast + bovenaan en onderaan wat wegknippen en hij kan zo op je muur

        zonde van de beestjes (of vlekken, wat het ook is) op de voorkant van de wagen
        inderdaad,
        iets krapper uitsnijden en dan heb je alleen de auto's erop en een topplaat
        http://www.pietervh.com/
        http://www.flickr.com/photos/pieter776/

        Comment


        • #5
          Re: Le Mans Series: 1000 Km Spa

          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          Knap
          iets meer contrast + bovenaan en onderaan wat wegknippen en hij kan zo op je muur

          zonde van de beestjes (of vlekken, wat het ook is) op de voorkant van de wagen
          Daar ben ik het grotendeels mee eens. Al lijkt het wel of hier dmv in-/uitzoomen tijdens het afdrukken iets extra geeft. (ik kan me vergissen natuurlijk), als je gaat croppen verlies je een deel van dat effect. Maar gezien de achtergrond is dat misschien iets waar op voorhand rekening mee moet gehouden worden.
          Last edited by Deleted120903; 11 mei 2011, 23:02.

          Comment

          Working...
          X