Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto, lekker dicht maar ik mis nog iets meer beweging in de achtergrond
maar ik neem aan dat je TV 1/400 hebt ingesteld, aangezien 400mm op een crop, zonder IS het pannen niet al te makkelijk maakt
Toch wel 1 vd betere fotos die hier passeren zeer mooi scherp mooie kleuren. Voor mij is hij af en vind het spijtig dat er zo weinig reactie op komt want dit is toch wel het betere werk!!
maar ik neem aan dat je TV 1/400 hebt ingesteld, aangezien 400mm op een crop, zonder IS het pannen niet al te makkelijk maakt
Ik denk dat je vanuit deze hoek moeilijk van 'panning' kunt spreken.
Knappe kadrage en perfect scherp.
(missch had je een fractie later de hand van de piloot kunnen zien, maar ik ken de locatie niet zo goed)
Ik denk dat je vanuit deze hoek moeilijk van 'panning' kunt spreken.
Knappe kadrage en perfect scherp.
(missch had je een fractie later de hand van de piloot kunnen zien, maar ik ken de locatie niet zo goed)
een goede foto is niet altijd panning hoor.
Dit is bij de beste bruno senna shot die hier gepost is.
thank blazor
Comment