Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als groot Senna fan baal ik ontzettend dat ik niet naar Spa ben afgereisd. Willy zei nog tijdens de GP2 vorig jaar dat de World Series de moeite waard zijn. Zeker als Bruno op 1 mei een rondje in de Lotus maakt. Volgende keer beter Bruno's Twitter volgen Hij heeft blijkbaar Eau Rouge afgereden i.p.v. opgereden?
Als groot Senna fan baal ik ontzettend dat ik niet naar Spa ben afgereisd. Willy zei nog tijdens de GP2 vorig jaar dat de World Series de moeite waard zijn. Zeker als Bruno op 1 mei een rondje in de Lotus maakt. Volgende keer beter Bruno's Twitter volgen Hij heeft blijkbaar Eau Rouge afgereden i.p.v. opgereden?
Bedankt voor de foto.
Volgende week naar Spa voor de LMS. Ook leuk
Was inderdaad de moeite, ging nog redelijk hard ook naar beneden, soms iets te kort over de kerbs( lees gras ) mat de nodige stofwolk erna.
Personen die je vermoedelijk kent waren er ook, Willy en Valerie, Georges, Gregory, Gert V...
Tijdens GP2 zat ik bij den Willy in de persruimte
Was zeer graag volgende week er ook bij maar kreeg de nodige formulieren niet in orde...
Morgen nog een dagje open pitlane!
Was inderdaad de moeite, ging nog redelijk hard ook naar beneden, soms iets te kort over de kerbs( lees gras ) mat de nodige stofwolk erna.
Personen die je vermoedelijk kent waren er ook, Willy en Valerie, Georges, Gregory, Gert V...
Tijdens GP2 zat ik bij den Willy in de persruimte
Was zeer graag volgende week er ook bij maar kreeg de nodige formulieren niet in orde...
Morgen nog een dagje open pitlane!
Ja, dit keer was het bij ook niet simpel de juiste papieren te bemachtigen voor de LMS. Vooral in België is er door hobbyisten veel aanvraag.
Wellicht schrijf ik me in voor de World Series race op de Ring. Ga je daar ook heen?
Ja, dit keer was het bij ook niet simpel de juiste papieren te bemachtigen voor de LMS. Vooral in België is er door hobbyisten veel aanvraag.
Wellicht schrijf ik me in voor de World Series race op de Ring. Ga je daar ook heen?
Hangt af van wat hobby is , sinds vorige week eindelijk een krabbelke mogen plaatsen onderaan een papierke . Perskaart volgen na enkele publicaties .
In Duitsland ben ik ook aanwezig, den Willy en Valerie ook . Eneeuh, Monaco ben ik er ook .
Comment