Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad, ik vond ze wel speciaal en waag me daarom eens aan een showcase post, maar zoals je zegt, als het je smaak niet is is het waarschijnlijk niet zo mooi...
Als je vastgelijmd zit aan je muis kan je toch je linker/rechterhand gebruiken om iets te typen?
Ik zal m'n rechterhand es van mijn muis naar mijn klavier brengen
Ik ben fan van dit soort foto's waarbij je ziet dat het autosport is, maar niet de standaard panning shots of zo.
Bij de eerste vind ik het idee origineel, maar ik mis een scherpte punt van waaruit de foto vertrekt, misschien minder DOF zodat Renault iets meer zichtbaar is?
Bij de tweede vind ik het idee ook origineel maar de mensen op de achtergrond storen me, je ziet zo dat het op een beurs of salon getrokken is.
Nu is m'n rechterhand moe
7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII
Ik zal m'n rechterhand es van mijn muis naar mijn klavier brengen
Ik ben fan van dit soort foto's waarbij je ziet dat het autosport is, maar niet de standaard panning shots of zo.
Bij de eerste vind ik het idee origineel, maar ik mis een scherpte punt van waaruit de foto vertrekt, misschien minder DOF zodat Renault iets meer zichtbaar is?
Bij de tweede vind ik het idee ook origineel maar de mensen op de achtergrond storen me, je ziet zo dat het op een beurs of salon getrokken is.
Nu is m'n rechterhand moe
Dankuwel voor de moeite!
Wel, bij de eerste ligt het scherpte punt eigenlijk echt op het puntje van de "staartvin" en zoals je zegt, inderdaad, de DOF moest wat minder geweest zijn zodat renault leesbaar is...
Comment