Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een heel mooi moment. Rechts en onder er een stukje af en je maakt hem nog sterker. Ik vind het nu iets te centraal staan. Daarna mag deze van mij in de HOF (maar daar ga ik niet over)
bedoel je zo ?
Ivm onderaan te croppen, ... weet het niet goed... Ik ben van mening hoe minder die crop, des te beter je kan zien hoe hoog hij springt ..., niet ?
Ik neem kritiek als lessen - Nikon D5000 18-200 Kitlens Mijn Foto's
leuk shot en een mooie actie.
allen een ander wasmiddel gebruiken
grt,bouk.
Zelfde gedacht; de foto komt extreem flets over .
Iets meer contrast zou wat pit geven.(vb met meer pit)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
De desaturatie was een bewuste keuze, miss beter toch niet gedaan...
imo past desaturatie niet bij een actiemoment en/of een jong barstensvol energie - das te tegenstrijdig
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment