De laatste op Poelberg... of
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tielt
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Tielt
Oorspronkelijk geplaatst door morbektev Bekijk berichtKnappe plaat, maar zou denk ik mooier zijn zonder die kabels.7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII
Comment
-
Ik vind hem goed, goed de actie vastgelegd door het opvliegend zand, je kan inderdaad de kabels wegcroppen, of zelfs wegclonen, maar de kabels zijn er nu eenmaal, dat is nu eenmaal zo met rally, je hebt de omgeving niet altijd in de hand.Canon 7D,Canon 7D Mark II, Canon EFS 17-55 f2.8,Canon EF 70-200 f2.8 L,Canon Speedlite 580 ex II
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koen72 Bekijk berichtIk vind hem goed, goed de actie vastgelegd door het opvliegend zand, je kan inderdaad de kabels wegcroppen, of zelfs wegclonen, maar de kabels zijn er nu eenmaal, dat is nu eenmaal zo met rally, je hebt de omgeving niet altijd in de hand.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk berichtDe omgeving heb je juist wel in de hand bij rally, je bepaalt nog steeds zelf waar je gaat staan
En de verboden zones dan ?
En de talrijke rood-witte linten die soms vrij hoog hangen?Canon EOS350D
Comment
-
Ik vind hem helemaal geweldig...mooi van kleur, auto mooi scherp in beeld, snelheid in het achterwiel, opspattend zand...
Comment
-
Bedankt voor de leuke reacties, lintjes zijn altijd een ramp in rallyfotografie, daarom focus ik mij op de reacties die ik krijgt op kleur en scherpte en compo. Dit lijkt me volgens jullie ok te zijn. Bedankt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TRX Bekijk berichtAja ?
En de verboden zones dan ?
En de talrijke rood-witte linten die soms vrij hoog hangen?
Comment
Comment