Fabian Cancellara plaatste een demarrage op de Oude Kwaremont.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Go Fabian
Collapse
X
-
Go Fabian
Fabian Cancellara plaatste een demarrage op de Oude Kwaremont.Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.beLabels: Geen
-
-
Re: Go Fabian
Schitterend! Er zit zo veel in deze foto ...
De supporters: schreeuwend, bewonderend, verwonderd (blik van de supporter met helm en zonnebril), fotograferend, het meisje in de nek van papa ...
De moto: de cameraman richt zich op Fabian, de blik in de achteruitkijkspiegel ...
De renner zelf: het achterwerk en de kuiten van de beste renner van de wereld!
-
Zeer mooie foto. De scherpte vind ik verbluffend, maar ook de emoties zijn prachtig. De gezichtsuitdrukking van man met de helm en zonnebril is inderdaad goud waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peter.wagemans Bekijk berichtSchitterend! Er zit zo veel in deze foto ...
De supporters: schreeuwend, bewonderend, verwonderd (blik van de supporter met helm en zonnebril), fotograferend, het meisje in de nek van papa ...
De moto: de cameraman richt zich op Fabian, de blik in de achteruitkijkspiegel ...
De renner zelf: het achterwerk en de kuiten van de beste renner van de wereld!nikon stuff
Comment
-
-
SchitterendJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peter.wagemans Bekijk berichtSchitterend! Er zit zo veel in deze foto ...
De renner zelf: het achterwerk en de kuiten van de beste renner van de wereld!Mijn website: http://www.michelpyck.be
Comment
-
-
Fantastische beleving!
Welk van de 2 is de brommer? :-)
En verder sluit ik me aan bij het antwoord hiervoor : in P-R wint hij.
Comment
-
Vorige week derde, vandaag tweede...
Tnx voor de commentaren.Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be
Comment
Comment