Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BeNeLux next topmodel.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BeNeLux next topmodel.

Copyrights: VePix.be

En ... wat vind je ervan?
    "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
    VePix.be is the place to be :-D.

Re: BeNeLux next topmodel.

uitstekende foto, maar toch wat overbelicht op de helm denk ik.
    als je hem in raw hebt,probeer eens met 1/3 stop minder.

Comment

Bij zo een foto ga je toch niet muggen ziften omdat er een vlekJE overbelicht is , asjeblief !

zeer mooie foto ,

mvg

Rudy

Comment

Ik wil niet als een eikel overkomen, maar wat is hier dan overbelicht aan?

Die helm is wit en zo'n helm heeft een beschermlaag tegen zand, water ... en is van plastiek, dus blinkt het zowizo een beetje.
        Maar als ik naar de foto kijk dan zie ik dat het Arai logo perfect zichtbaar is en ik zie elke groef lopen. Moest hij overbelicht zijn (wat ik al genoeg heb gehad bij zo'n witte helmen) dan zie je enkel een witte bol.

Of zie ik dit verkeerd?
        "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali

Comment

gewoon goeie foto ,snelheid zit er goed in dus is het pannen ook prima gelukt.
          De kleuren zijn ook mooi helder dus voor mij
          canon eos 30D,40D,1D MK III--zoom canon EF 70-200 2.8 L USM / sigma flash EF-500 DG super www.rolly-pics.be

Comment

chike foto
            Honda park ???

Comment

Nope, Westdorpe, dat is wat dichter bij huis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik#7 Bekijk bericht
                Ik wil niet als een eikel overkomen, maar wat is hier dan overbelicht aan?

Die helm is wit en zo'n helm heeft een beschermlaag tegen zand, water ... en is van plastiek, dus blinkt het zowizo een beetje.
                Maar als ik naar de foto kijk dan zie ik dat het Arai logo perfect zichtbaar is en ik zie elke groef lopen. Moest hij overbelicht zijn (wat ik al genoeg heb gehad bij zo'n witte helmen) dan zie je enkel een witte bol.

Of zie ik dit verkeerd?

Dit kan ik enkel maar beamen !
                Schitterend beeld en belichting zit helemaal juist op mijn scherm. Ook lekker scherp.
                Proficiat !
                Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
                ----------------------------------------------
                Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

Comment

goed werk
                  Racing Pics
                  Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

perfecte foto en belichting.

?? wat is je sluitertijd
                    gelitst met ?? sluitergordijn
                    Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

Ik heb sluitertijd 1/200, dat is het hoogste wat ik kan nemen bij flitsen.
                      En ik denk dat ik gewoon het geflitst. Ik weet wel dat het met m'n ingebouwde flits was, want de andere had ik in de hand. Ik had namelijk net ervoor de commander stand getest, maar met flits in de ene hand en camera in de andere ging het toch niet zo vlot.

Erna heb ik wel nog m'n vader de flits laten vasthouden en ik stond enkele meters verder. Toen ging het wel goed, die foto's zullen nog wel eens in de fotobeoordeling komen .

in ieder geval al bedankt iedereen voor de leuke reactie's.

Comment

Leuk dat jou in de gaten heeft, niks mis mee hoor

grt Frank

Comment

Working...
                        X