Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dressuur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dressuur

Ik denk niet dat ie Showcase-waardig is, maar ik wil 't toch eens proberen...

Alvast bedankt als je 't tenminste iets vond (ok, paardensport is niet echt populair hier denk ik)

mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Re: Dressuur

Gezien de omstandigheden is dit zeker een heel goede foto.
    Hier zal misschien wel iets meer licht geweest zijn dan bij de meeste indoor-pistes.

Een zwart paard maakt het nog moeilijker, maar hier is de belichting prima in orde (voldoende detail in de donkere partijen).

Dressuur vind ik moeilijk te fotograferen omdat ik er zelf niets van af weet.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Ja, er was net dat ietsje betere verlichting als in de gewone manegepistes. Maar toch nog niet optimaal. Nu ja, klagen doe ik niet. Het kon slechter

Ik ben ook verre van een dressuurmens (ik zie het graag, maar ik kan er zelf niks van).

En thanks voor de positieve comment.
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Dit is zeker showcasewaardig. Mooi de draf gepakt

Ben wel benieuwd naar de naam van paard en ruiter.
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

Comment

In deze omstandigheden, prachtig !.

Pixelboy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
            Dit is zeker showcasewaardig. Mooi de draf gepakt

Ben wel benieuwd naar de naam van paard en ruiter.
            Ik dacht Stefan Van Ingelgem met Metta d'Or.

Comment

je hebt het gezelf en je camera niet gemakkelijk gemaakt, maar het detail in het zwarte paard en zijn witte windsels en onderlegger is heel mooi onder controle.

Het moment is een klein beetje vreemd. Ik heb zelf jaren paard gereden en precies nog nooit gezien dat in een gestrekt draf het achterste been eerder dan het voorste wordt opgetrokken. Maar soit, paard en ruiter staan er heel mooi op.
              The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                je hebt het gezelf en je camera niet gemakkelijk gemaakt, maar het detail in het zwarte paard en zijn witte windsels en onderlegger is heel mooi onder controle.

Het moment is een klein beetje vreemd. Ik heb zelf jaren paard gereden en precies nog nooit gezien dat in een gestrekt draf het achterste been eerder dan het voorste wordt opgetrokken. Maar soit, paard en ruiter staan er heel mooi op.
                Kijk eens op deze foto...

Comment

Ik ben geen goede referentie aangezien ik elke foto met een paard geweldig vind. :P

dus alvast

Technisch:
                  Ik weet niet of het aan mijn monitor ligt maar ik kan het oog van het paard moeilijk zien en had graag het paard iets lichter gezien in het algemeen.

mss met PS of LR nog wat verbeteren?
                  Last edited by exeter; 2 april 2011, 09:48.
                  5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
                    Ik ben geen goede referentie aangezien ik elke foto met een paar geweldig vind. :P

dus alvast

Technisch:
                    Ik weet niet of het aan mijn monitor ligt maar ik kan het oog van het paard moeilijk zien en had graag het paard iets lichter gezien in het algemeen.

mss met PS of LR nog wat verbeteren?
                    Ik zal nog eens een poging doen. Ik weet niet of het effect het gewenste zal zijn natuurlijk, want ik ben geen software-wonder

Comment

Bij deze gezien ,en het is de moeite een hele mooie hoor,puik werk hoe je die draf zo mooi hebt weten vast te leggen Grtjes Francine
                      Zo veel mensen, zoveel meningen
                      Groetjes Francine

Comment

Ik zou hem gewoon een beetje oplichten. Moment is goed gekozen (al heb ik ze persoonlijk iets liever nog meer op de achterhand dus net een fractie vroeger).
                        http://blackletterday.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blackletterday Bekijk bericht
                          Ik zou hem gewoon een beetje oplichten. Moment is goed gekozen (al heb ik ze persoonlijk iets liever nog meer op de achterhand dus net een fractie vroeger).
                          Zelf had ik liever het voorbeen iets gestrekter op de foto gehad.

* edit

Ik weet niet of het in Showcase is toegestaan een update versie van een foto te plaatsen, dus indien niet toegelaten, dan verwijder ik hem wel terug.

Last edited by Voltigeur; 11 maart 2011, 17:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                            Ik weet niet of het in Showcase is toegestaan een update versie van een foto te plaatsen, dus indien niet toegelaten, dan verwijder ik hem wel terug.
                            update is wel toegestaan dacht ik
                            verder ga ik akkoord met de anderen hier. Zeker showcase waardig, gezien de moeilijke situatie om foto's te trekken (weinig licht, vieze kleur licht en zwart onderwerp) knap
                            5DmkIII en wat glas

Comment

Met de foto is niks mis mee; moment is net te vroeg.
                              Desalniettemin toch nog een mooi foto
                              Jos
                              www.picturelifestyle.nl

Comment

Working...
                              X