Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En toch vindt ik hem iets hebben!! Als ik het was cropte ik de storende elementen bovenkant foto weg(indien mogelijk hé). Maar voor de rest niet slecht.
Grtz
Ik twijfel.
Als je cropt is de Aston meer beeldvullend, en staat hij mogelijk niet zo centraal.
Maar als je cropt ben je die schaduw kwijt.
Misschien 2cm af van de bovenkant?
Ik twijfel.
Als je cropt is de Aston meer beeldvullend, en staat hij mogelijk niet zo centraal.
Maar als je cropt ben je die schaduw kwijt.
Misschien 2cm af van de bovenkant?
Hmm, tot in de "hoek" tussen het wegdek en het voetpad dan?
Zullen de storende elementen bovenaan dan niet nog meer storen omdat ze er niet volledig op staan?
Hmm, tot in de "hoek" tussen het wegdek en het voetpad dan?
Zullen de storende elementen bovenaan dan niet nog meer storen omdat ze er niet volledig op staan?
Ik zou het verticale vlak van de borduur uit de hoek laten vertrekken. De elementen aan de pitwall zijn dan imo niet storend.
Comment