Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het licht van een Ford (Boucles De Spa)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In het licht van een Ford (Boucles De Spa)

Nog eens een poging gedaan... wat denken jullie showcase of niet

Foto is enkel in sepia gezet voor de rest niet bewerkt...
    En in dit geval vond ik een 1:1 crop het meest gepast.

Re: In het licht van een Ford (Boucles De Spa)

Dit spreekt mij niet zo aan, er zit geen actie in, de auto kon net zo goed stilstaan. Als je hem ruimer kadreerd zie je volgens mij opspattende modder, waardoor je al veel meer actie in de foto hebt zitten, als je de wagen zo frontaal schiet met de wielen rechtdoor, is dat de enige beweging die je in beeld kan brengen.
    Canon 7D,Canon 7D Mark II, Canon EFS 17-55 f2.8,Canon EF 70-200 f2.8 L,Canon Speedlite 580 ex II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen72 Bekijk bericht
      Dit spreekt mij niet zo aan, er zit geen actie in, de auto kon net zo goed stilstaan. Als je hem ruimer kadreerd zie je volgens mij opspattende modder, waardoor je al veel meer actie in de foto hebt zitten, als je de wagen zo frontaal schiet met de wielen rechtdoor, is dat de enige beweging die je in beeld kan brengen.
      Ik heb hem juist op 1:1 gekadreerd om dat voor mij in deze foto de actie niet primeert maar ik wou er net een zekere sfeer in leggen (vandaar ook de sepia omzetting)...

Ik ben van mening dat (auto)sport fotografie ook wel eens anders bekeken mag worden

Maar smaken en meningen verschillen nu eenmaal he (en gelukkig maar)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Dave_ Bekijk bericht
        Ik heb hem juist op 1:1 gekadreerd om dat voor mij in deze foto de actie niet primeert maar ik wou er net een zekere sfeer in leggen (vandaar ook de sepia omzetting)...

Ik ben van mening dat (auto)sport fotografie ook wel eens anders bekeken mag worden

dan zou ik toch even proberen om dan bleke waas dat over de gehele foto ligt eruit te krijgen,mss meer contrast oid,dan is ie volgens mij een stuk mooier!
        grts; M

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Dave_ Bekijk bericht

Inderdaad het moeten niet altijd pannings zijn, als je er 5 gedaan hebt ben je die ook beu
          Ik zou de lichte delen nog wat aanpakken, ik weet niet of je in raw gewerkt hebt maar volgens mij kan je nog meer uit die lichten krijgen.
          Flickr

Comment

Working...
          X