Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speed Skating

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Speed Skating

Deze foto is genomen van onze Belgische deelnemer Andy Van de Gehugte op het 3rd Masters' International Speed Skating in Berlijn 2011. of
    ARTERTAINER - CANON DIGITAL EOS 5D + EF 24-70mm F:2.8 L USM + EF 70-200mm F:4.0 L USM + EF 50mm F:1.4 USM + EF 85mm F:1.8 USM

Re: Speed Skating

Goede foto,
    maar ik zou meer ruimte willen voor de schaatser dan achter, dan is de foto meer in balans
    Last edited by stco; 22 februari 2011, 12:26. Reden: Dikke vinger syndroom
    "You never fail because you made a mistake
    You only win because you try"
    - Marcus Hilton (bekend danser)
    FLICKR

Comment

Stco heeft natuurlijk een punt MAAR de foto toont heel goed de snelheid en beweging (armen) van de schaatser en hij is scherp waar nodig.
      Probeer eens met boven en links nog een stukje eraf om de dynamiek te vergroten, dan heb je voor meer space dan erachter.

In het groot zou hij in menige ijshallen niet misstaan aan de muur vind ikzelf!

Voor mij toppie!
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

Comment

knap!

opmerkingen over ruimte vooraan vind ik zeer onterecht. Dat komt uit de compositieleer, maar dat zijn richtlijnen en tips, geen dwangbuis.

bewerking vind ik heel mooi. Redelijk hard bewerkt en oogt toch nog redelijk natuurlijk.
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

dank je voor de positieve opmerkingen. doet altijd deugd om iets over je foto te horen... wat betreft de bewerkingen... enkel de toning en vignetering is hier aangepast, voor de rest niks...
          thx to all
          ARTERTAINER - CANON DIGITAL EOS 5D + EF 24-70mm F:2.8 L USM + EF 70-200mm F:4.0 L USM + EF 50mm F:1.4 USM + EF 85mm F:1.8 USM

Comment

Working...
          X