Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 Nico Rosberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: F1 Nico Rosberg

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic007 Bekijk bericht
    ben ik hier nu de enige die een beetje kritisch durft zijn?
    Ik vind dit een saaie plaat, zo zijn er 1000-en. Probeer van het cliché af te gaan en doe eens iets nieuws

link: http://www.darrenheath.com/
    Ja, gemakkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik denk dat er velen zijn hier op deze site die willen tekenen voor zo'n plaat te trekken.
    Het moet niet altijd een panning shot zijn.
    Die link van de pro fotograaf kan je niet vergelijken met wat de gevorderde amateur fotograaf doet. die man heeft all acces en wij niet. Het moet niet altijd speciaal zijn maar wat je doet moet je zo goed mogelijk doen. Het is de bedoeling van de plaat de beoordelen en niet wat had kunnen zijn.
    http://www.pietervh.com/
    http://www.flickr.com/photos/pieter776/

Comment

ben ik hier nu de enige die een beetje kritisch durft zijn?
      Ik vind dit een saaie plaat, zo zijn er 1000-en. Probeer van het cliché af te gaan en doe eens iets nieuws

link: http://www.darrenheath.com/

durf jij een beetje kritisch te zijn?
      je zegt infeite niets...buiten dat je het een saaie plaat vind en cliché.
      voel hier duidelijk nijd...niet meer niet min.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
        je zegt infeite niets....

.buiten dat je het een saaie plaat vind en cliché.
        Dat was ook het enige wat ik heb gezegd: ik vind het een redelijk saaie plaat ja. Dus mijn "nietszeggen" is bij jou toch goed overgekomen.

Begrijp me niet verkeerd, technisch is deze plaat heel goed, maar ik mijn eerste reactie was gewoon "goh, weeral.."

voel hier duidelijk nijd...niet meer niet minder.
        absoluut niet maak je maar geen zorgen!
        Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

Comment

strak plaatje en heel mooi scherp. Het is niet de meest originele F1 foto, maar knap in zijn eenvoud en technisch zeer sterk. Niets op aan te merken.

Off Topic: heel vreemd dat mensen aangemoedigd worden om iets nieuws te doen en daar dan een website van Darren Heath bij te zetten. Of betekent iets nieuws doen doen wat Darren doet?
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Dit jaar ben actief als hobby fotograaf voor een Formule Renault 2.0 piloot. Ik zal dit jaar de sport anders in beeld brengen omdat het team mij dit vraagt. Het gaat vooral rond het gebeuren voor en na de race.Het gaat tot omkleden van piloot tot communicatie met het team. Tijdens de World series kan ik dus mijn vrije wil gaan en kan ik bijna overal komen wat dus mogelijk maakt om andere hoeken van het circuit te proberen. Maar om in de F1 full access te krijgen moet je al veel geluk hebben. Ik ben er nu al volop mee bezig maar de GP2 was voor mij het dichste die ik ooit kon komen....en had toen het geluk na de GP2 race dat de F1 er direct aankwam en enkele shots kon nemen tot ze mij om mijn F1 jasje vroegen...
            Had toen al veel geluk dat ik voor 1 keer werd toegelaten voor de GP2..... Verder kan ik evengoed dit jaar weer terug tussen de toeschouwers staan .
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

Comment

Begrijp me niet verkeerd, technisch is deze plaat heel goed, maar ik mijn eerste reactie was gewoon "goh, weeral.."
              hmmm...je komt er echt niet uit hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                Dit jaar ben actief als hobby fotograaf voor een Formule Renault 2.0 piloot. Ik zal dit jaar de sport anders in beeld brengen omdat het team mij dit vraagt. Het gaat vooral rond het gebeuren voor en na de race.Het gaat tot omkleden van piloot tot communicatie met het team. Tijdens de World series kan ik dus mijn vrije wil gaan en kan ik bijna overal komen wat dus mogelijk maakt om andere hoeken van het circuit te proberen. Maar om in de F1 full access te krijgen moet je al veel geluk hebben. Ik ben er nu al volop mee bezig maar de GP2 was voor mij het dichste die ik ooit kon komen....en had toen het geluk na de GP2 race dat de F1 er direct aankwam en enkele shots kon nemen tot ze mij om mijn F1 jasje vroegen...
                Had toen al veel geluk dat ik voor 1 keer werd toegelaten voor de GP2..... Verder kan ik evengoed dit jaar weer terug tussen de toeschouwers staan .
                we duimen voor je en GP1 of GP2..we kijken zeker uit naar jouw fotoverslag

Comment

Zeker een mooie foto, maar ik vind dat er wat te weinig beweging in zit. DOF had ook wat kleiner gemogen.
                  Het is natuurlijk wel makkelijk kritiek te leveren, maar opbouwend bedoeld :-)
                  Canon 5D Mark II, Canon 450D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kraaijer Bekijk bericht
                    Zeker een mooie foto, maar ik vind dat er wat te weinig beweging in zit. DOF had ook wat kleiner gemogen.
                    Het is natuurlijk wel makkelijk kritiek te leveren, maar opbouwend bedoeld :-)
                    Beweging trek je meestal iets meer aan de zijkant volgens mij... tenzij je hoger staat en de wagen van boven kan meepannen. Front op de neus gaat dit tenzij je kan meebewegen met de snelheid van de wagen.. Als ik sluiter zak heb je veel meer kans op bewegingsonscherpte..

http://photos.gpupdate.net/large/169910.jpg

Comment

Je zit op 1/800ste, met 300mm... daar kun je wel wat zakken hoor :-) en nobody says it's easy :-)
                      Alleen het diafragma wat meer open had al een beter resultaat opgeleverd door geringere scherptediepte.

Maar nogmaals, ik vind het wel een top plaatje hoor!
                      Canon 5D Mark II, Canon 450D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kraaijer Bekijk bericht
                        Je zit op 1/800ste, met 300mm... daar kun je wel wat zakken hoor :-) en nobody says it's easy :-)
                        Alleen het diafragma wat meer open had al een beter resultaat opgeleverd door geringere scherptediepte.

Maar nogmaals, ik vind het wel een top plaatje hoor!
                        bewegingsonscherpte zal niet door mijzelf komen, maar eerder door die wagen . Ik trek perfecteen een F1 op 125/st van de zijkant zonder IS . Maar frontaal zal je zeker niet de details van de wagen bekomen op bv 1/400....... Dof kan ik inderdaad nog veranderen.

Comment

Ik ben zelf in het wereldje actief (volg vooral FIA GT1/GT3 en nationale series/motorsport gerichte events) en wil hier graag even op reageren.

Tijdens de World Series by Renault komt iedereen die dan ook maar een camera kan vast in aanmerking voor perstoegang, één simpel mailtje volstaat. Is dat niet schrijnend?

Vorig jaar, tijdens de 24u Spa-Francorchamps nam ik een startfoto bij het ingaan van Les Combes. Toen ik met een paar collega's verder wandelde om terhoogte van Malmedy wat foto's te nemen stond er (zonder overdrijven) 20 man (al dan niet met camera) voor de omheining, zelfs kleine kinderen. Blijkbaar hadden ze 'n manier gevonden om via dat tunneltje naar boven te klimmen. Als er iets met die mensen gebeurt is het circuit/het kampioenschap verantwoordelijk voor eventuele ongevallen. Ikzelf, dien net zoals alle andere fotografen een afstand van verhaal te tekenen en me aan de regels te houden.

Daarom vind ik het niet kunnen dat zo'n dingen gebeuren, spreek me tegen als dat niet zo is.
                          Canonian

Comment

Jaloooooeeeersssssssssssssssss..............tering wat een plaat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom DJ. Bekijk bericht
                              Ik ben zelf in het wereldje actief (volg vooral FIA GT1/GT3 en nationale series/motorsport gerichte events) en wil hier graag even op reageren.

Tijdens de World Series by Renault komt iedereen die dan ook maar een camera kan vast in aanmerking voor perstoegang, één simpel mailtje volstaat. Is dat niet schrijnend?

Vorig jaar, tijdens de 24u Spa-Francorchamps nam ik een startfoto bij het ingaan van Les Combes. Toen ik met een paar collega's verder wandelde om terhoogte van Malmedy wat foto's te nemen stond er (zonder overdrijven) 20 man (al dan niet met camera) voor de omheining, zelfs kleine kinderen. Blijkbaar hadden ze 'n manier gevonden om via dat tunneltje naar boven te klimmen. Als er iets met die mensen gebeurt is het circuit/het kampioenschap verantwoordelijk voor eventuele ongevallen. Ikzelf, dien net zoals alle andere fotografen een afstand van verhaal te tekenen en me aan de regels te houden.

Daarom vind ik het niet kunnen dat zo'n dingen gebeuren, spreek me tegen als dat niet zo is.
                              Ik draai al een 4 jaar mee in de World Series, doe nog GP2, Superleague Formule, Motor races, Auto GP, Karting en Fia GT neven events F1 ...... Wil niet echt zeggen dat het mijn beroep is want leven kan je er niet van daarom dat ik het vermeld als "hobby". Wel zit ik met overeenkomsten Sporza, Nieuwsblad en andere nationale en internationale sites, piloten en teams.. Zelf heb ik dan ook een verzekering en teken iedere keer afstand van verhaal.World series kan je niet zomaar meer binnen hoor. 4 jaar terug wel . Wat ik wel iedere keer zie dat er steeds in Zolder mensen met een compact in de Chicane staan.... Sommigen zijn er maar om te zijn. Niet zoals ons in weer en wind blijven staan en doorgeschieten. Dan vlug op de scooter richting volgende bocht om daar weer een andere shot te maken en dan in een haast richting de finish om daar een mooie shot te kunnen maken en dan weer trekken en duwen om toch maar die beste plaats te hebben voor het podium.....Hopelijk kom ik je eens tegen en kunnen we wat verder praten . De Willy en de Joost naar niet vernoemde autosportmedia weten maar al te goed wie ik ben . Van mij mag iedereen een kans krijgen...blijkbaar hebben wij beiden 1 doel. Foto's trekken als freelance en deze aan de bak brengen . Sommige
                              Last edited by blazor; 26 februari 2011, 21:14.

Comment

...... Wil niet echt zeggen dat het mijn beroep is want leven kan je er niet van daarom dat ik het vermeld als "hobby".
                                Oh, dat gaat wel. Ik ben er meer als een jaar van aan het leven in hoofdberoep

Foto van Rosberg is mooi maar opzich niet speciaal. Maar ik begrijp wel dat je hem schiet op 1/800 als je maar 5min op combes mag staan.
                                Tegen dat je een goede compositie gevonden hebt op combes zonder storende elementen ben je al meer als 5 min verder.

Als je daar dan zo kort mag staan zou ik ook voor een hoge sluitertijd gaan omdat je toch scherpe platen wilt, en het blijft F1 hè

Ik heb echt enorm veel respect voor hobbyfotografen die nog steeds naar de circuits komen, want de circuits maken het niet makkelijk met FIA draad die steeds hoger lijkt te worden met de jaren.
                                http://www.brechtdecancq.com

Comment

Working...
                                X