Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Squash finale VK III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Squash finale VK III

En een laatste foto van de finales.

[IMG][/IMG]

.
    I put the sexy in dyslexia

Re: Squash finale VK III

Geen squashliefhebbers hier? Want ik veronderstel niet dat de foto zo goed is dat iedereen sprakeloos is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
      Geen squashliefhebbers hier? Want ik veronderstel niet dat de foto zo goed is dat iedereen sprakeloos is.

Zelf ben ik ook geen squashliefhebber, maar het moment staat er wel goed op.
      Ik vraag me af hoe je dit standpunt kon innemen... staat de fotograaf dan niet op het veld?

L.
      http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht

Zelf ben ik ook geen squashliefhebber, maar het moment staat er wel goed op.
        Ik vraag me af hoe je dit standpunt kon innemen... staat de fotograaf dan niet op het veld?

L.
        Ik speel squash & ja de fotografie moet op het veld gestaan hebben juist voor de voormuur.

Groetjes Natalie

Comment

Ik vind het een mooie foto, maar ik persoonlijk zou een beetje minder van de muur links laten zien

Groetjes Natalie

Comment

Nee, Ik sta niet bij op het terrein. Dit is een volledig glazen squashcourt. Er zit een
            bepaalde structuur in het glas waardoor je als je speelt bijna niet naar buiten ziet.
            Maar je kan wel als toeschouwer naar binnen kijken.
            Enkel op de voormuur hebben ze twee gaten zonder structuur, dus gewoon glas, en vandaar kan je dan foto's maken. En van die gaten heb je geen last als je speelt.
            Op deze foto zie je op de achtergrond die twee gaten. (wel niet op de kwaliteit letten )

http://img59.imageshack.us/img59/2387/sizedimag0002.jpg

Comment

Aha, zo zit het in elkaar. Ik vroeg mij al hoe je in een finale op het speelveld zelf kon gestaan hebben
              Mooie actiefoto maar ergens heb ik een gevoel dat de speler zelf iets teveel werd opgelicht waardoor het lijkt alsof hij er werd opgekleefd. Pas op Bert, ik zou het zelf niet gekunnen hebben hoor.
              mvg,
              Kinglouie
              de gustibus et coloribus non est disputandum
              Greetz, Artur Bex

Comment

Ik weet hoe moeilijk dit is. 1) Het gaat heel snel 2) De verlichting is pover.

Knappe foto dus
                Een Canon en een paar bokaalglazen.

Comment

Nee, Ik sta niet bij op het terrein. Dit is een volledig glazen squashcourt. Er zit een
                  bepaalde structuur in het glas waardoor je als je speelt bijna niet naar buiten ziet.
                  Maar je kan wel als toeschouwer naar binnen kijken.
                  Enkel op de voormuur hebben ze twee gaten zonder structuur, dus gewoon glas, en vandaar kan je dan foto's maken. En van die gaten heb je geen last als je speelt.
                  Op deze foto zie je op de achtergrond die twee gaten. (wel niet op de kwaliteit letten )

http://img59.imageshack.us/img59/2387/sizedimag0002.jpg
                  Ah amai 'k heb nog nooit op zo een court gespeeld
                  Waar was dat?

Groetjes Natalie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
                    Ah amai 'k heb nog nooit op zo een court gespeeld
                    Waar was dat?

Groetjes Natalie
                    Deze court is in het Bloso centrum in Herentals. Maar je kan die niet huren. Enkel leden
                    van de Vlaamse selectie kunnen ze reserveren en tijdens tornooien word er op gespeeld.
                    Vroeger had je er ook eentje in Brussel maar dat is al lang geleden dat ik daar nog geweest
                    ben en ik weet dus niet of ze er effectief nog altijd staat.
                    Ik kan je wel vertellen dat het redelijk verschilt van een gewone court. De bal bost iets
                    anders op de zijmuren maar vooral het dieptezicht tov de bal als die langs de zijmuur gaat
                    is anders.

Comment

Deze court is in het Bloso centrum in Herentals. Maar je kan die niet huren. Enkel leden
                      van de Vlaamse selectie kunnen ze reserveren en tijdens tornooien word er op gespeeld.
                      Vroeger had je er ook eentje in Brussel maar dat is al lang geleden dat ik daar nog geweest
                      ben en ik weet dus niet of ze er effectief nog altijd staat.
                      Ik kan je wel vertellen dat het redelijk verschilt van een gewone court. De bal bost iets
                      anders op de zijmuren maar vooral het dieptezicht tov de bal als die langs de zijmuur gaat
                      is anders.
                      Ik speel competitie eh maar da's vooral Ronse, Oudenaarde, Gent, Zottegem...

Groetjes Natalie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
                        Ik speel competitie eh maar da's vooral Ronse, Oudenaarde, Gent, Zottegem...

Groetjes Natalie
                        Dan heb je waarschijnlijk toch al gehoord van het Bloso centrum. De federatie zit daar ook.
                        Ze spelen daar ook de Vlaamse kampioenschappen.
                        Bij welke club speel je dan? Ik speel bij Berkven in Geel.

Comment

Dan heb je waarschijnlijk toch al gehoord van het Bloso centrum. De federatie zit daar ook.
                          Ze spelen daar ook de Vlaamse kampioenschappen.
                          Bij welke club speel je dan? Ik speel bij Berkven in Geel.
                          Zottegem, maar ben geblesseerd geweest... Dus ben al tijd ni geweest en ben nu pas begonnen met trainen maar 'k heb nog veel last.

Groetjes Natalie

Comment

Working...
                          X