Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Geen squashliefhebbers hier? Want ik veronderstel niet dat de foto zo goed is dat iedereen sprakeloos is.
Zelf ben ik ook geen squashliefhebber, maar het moment staat er wel goed op.
Ik vraag me af hoe je dit standpunt kon innemen... staat de fotograaf dan niet op het veld?
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De VlaminckBekijk bericht
Zelf ben ik ook geen squashliefhebber, maar het moment staat er wel goed op.
Ik vraag me af hoe je dit standpunt kon innemen... staat de fotograaf dan niet op het veld?
L.
Ik speel squash & ja de fotografie moet op het veld gestaan hebben juist voor de voormuur.
Nee, Ik sta niet bij op het terrein. Dit is een volledig glazen squashcourt. Er zit een
bepaalde structuur in het glas waardoor je als je speelt bijna niet naar buiten ziet.
Maar je kan wel als toeschouwer naar binnen kijken.
Enkel op de voormuur hebben ze twee gaten zonder structuur, dus gewoon glas, en vandaar kan je dan foto's maken. En van die gaten heb je geen last als je speelt.
Op deze foto zie je op de achtergrond die twee gaten. (wel niet op de kwaliteit letten )
Aha, zo zit het in elkaar. Ik vroeg mij al hoe je in een finale op het speelveld zelf kon gestaan hebben
Mooie actiefoto maar ergens heb ik een gevoel dat de speler zelf iets teveel werd opgelicht waardoor het lijkt alsof hij er werd opgekleefd. Pas op Bert, ik zou het zelf niet gekunnen hebben hoor.
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Nee, Ik sta niet bij op het terrein. Dit is een volledig glazen squashcourt. Er zit een
bepaalde structuur in het glas waardoor je als je speelt bijna niet naar buiten ziet.
Maar je kan wel als toeschouwer naar binnen kijken.
Enkel op de voormuur hebben ze twee gaten zonder structuur, dus gewoon glas, en vandaar kan je dan foto's maken. En van die gaten heb je geen last als je speelt.
Op deze foto zie je op de achtergrond die twee gaten. (wel niet op de kwaliteit letten )
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBosscheBekijk bericht
Ah amai 'k heb nog nooit op zo een court gespeeld
Waar was dat?
Groetjes Natalie
Deze court is in het Bloso centrum in Herentals. Maar je kan die niet huren. Enkel leden
van de Vlaamse selectie kunnen ze reserveren en tijdens tornooien word er op gespeeld.
Vroeger had je er ook eentje in Brussel maar dat is al lang geleden dat ik daar nog geweest
ben en ik weet dus niet of ze er effectief nog altijd staat.
Ik kan je wel vertellen dat het redelijk verschilt van een gewone court. De bal bost iets
anders op de zijmuren maar vooral het dieptezicht tov de bal als die langs de zijmuur gaat
is anders.
Deze court is in het Bloso centrum in Herentals. Maar je kan die niet huren. Enkel leden
van de Vlaamse selectie kunnen ze reserveren en tijdens tornooien word er op gespeeld.
Vroeger had je er ook eentje in Brussel maar dat is al lang geleden dat ik daar nog geweest
ben en ik weet dus niet of ze er effectief nog altijd staat.
Ik kan je wel vertellen dat het redelijk verschilt van een gewone court. De bal bost iets
anders op de zijmuren maar vooral het dieptezicht tov de bal als die langs de zijmuur gaat
is anders.
Ik speel competitie eh maar da's vooral Ronse, Oudenaarde, Gent, Zottegem...
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBosscheBekijk bericht
Ik speel competitie eh maar da's vooral Ronse, Oudenaarde, Gent, Zottegem...
Groetjes Natalie
Dan heb je waarschijnlijk toch al gehoord van het Bloso centrum. De federatie zit daar ook.
Ze spelen daar ook de Vlaamse kampioenschappen.
Bij welke club speel je dan? Ik speel bij Berkven in Geel.
Dan heb je waarschijnlijk toch al gehoord van het Bloso centrum. De federatie zit daar ook.
Ze spelen daar ook de Vlaamse kampioenschappen.
Bij welke club speel je dan? Ik speel bij Berkven in Geel.
Zottegem, maar ben geblesseerd geweest... Dus ben al tijd ni geweest en ben nu pas begonnen met trainen maar 'k heb nog veel last.
Comment