Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is wel te krap. Heb je deze nu zelf zo gecropt? Want ik meen deze zelfde foto al gezien te hebben maar veel wijder...
of je had net meer moeten inzoomen (zodat je echt een close up van Alonso had, maar zo had je natuurlijk de wagen niet...)
Dit is wel te krap. Heb je deze nu zelf zo gecropt? Want ik meen deze zelfde foto al gezien te hebben maar veel wijder...
of je had net meer moeten inzoomen (zodat je echt een close up van Alonso had, maar zo had je natuurlijk de wagen niet...)
De foto is helemaal origineel, en het lijkt me sterk dat je deze foto eerder gezien hebt. Er stonden namelijk slechts 3 fotografen in deze bocht. Het kan wel, maar dan is deze gemaakt met een 200mm + eventuele crop. (niet mooi, want je wil geen overzicht in dit soort foto's.. lege tribunes, yuk !! )
Het onder Ferrari fans bekende magazine Cavallino heeft graag dit soort foto's.
Voor mij had op z'n minst de auto er helemaal op mogen staan met wat ruimte in de rijrichting. Nu snij je een stuk van de banden af.
Wel leuk om te zien dat Alonso er zoveel plezier in heeft. Dat is wel een close-up waard vind ik.
Voor mij had op z'n minst de auto er helemaal op mogen staan met wat ruimte in de rijrichting. Nu snij je een stuk van de banden af.
Wel leuk om te zien dat Alonso er zoveel plezier in heeft. Dat is wel een close-up waard vind ik.
Mooi moment.
Betreft de extra ruimte aan de rechter kant heb je gelijk. Ik had beter 2 stappen naar achter gedaan, maar er was vooraf nogal een circus om daar langs de baan te kunnen staan. Dat heeft me toch uit concentratie gebracht.
Een close up had inderdaad ook mooi geweest, maar veel dichter kon ik er niet bijkomen, anders had ik in de grindbak gestaan De foto is gemaakt op 500mm met 1.5 camera crop factor.
De foto is helemaal origineel, en het lijkt me sterk dat je deze foto eerder gezien hebt. Er stonden namelijk slechts 3 fotografen in deze bocht. Het kan wel, maar dan is deze gemaakt met een 200mm + eventuele crop. (niet mooi, want je wil geen overzicht in dit soort foto's.. lege tribunes, yuk !! )
Het onder Ferrari fans bekende magazine Cavallino heeft graag dit soort foto's.
Dag Michael, jij zit hier blijkbaar ook op het forum?
Laat me raden, volgens mij ken ik 2 van die fotografen in die bocht: Jij en Hugo?
Dag Michael, jij zit hier blijkbaar ook op het forum?
Laat me raden, volgens mij ken ik 2 van die fotografen in die bocht: Jij en Hugo?
Tot in Zolder, 8-10 april (GT1)?
Hey Tom,
Zo heel af toe post ik eens wat op het forum.
Die andere fotograaf was geen Hugo, die zat braaf op de tribune (alleen voor de Scuderia Ferrari demo)
De GT1 op Zolder zal ik zeer waarschijnlijk niet bij zijn. Valt gelijk met de eerste ronde van de Ferrari Challenge in Monza. (Voor het eerst met de 458 Challenge)
Comment