Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ski Lenzerheide freeride jump

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ski Lenzerheide freeride jump

En hier nog eentje van tijdens een freeride sessie. Voor deze foto had ik echt schrik. Een zelfgemaakt jumpje en ik stond eigenlijk vol in het pad van de skier. Snelheid was dus superbelangrijk om mijn camera (en mijn hoofd ) te sparen. De aanloop kon ik ook niet zien dus luid roepen net voor de sprong en dan sprong ik vlug recht, om dan na 0,5 seconden weer uit de weg te zijn... spannend
    En weeral waren de riders van deze foto niet zo tevreden omwille van de gekende redenen, maar ik was wel tevreden

Last edited by Matthias; 15 december 2010, 19:10.
    5DmkIII en wat glas

Re: Ski Lenzerheide freeride jump

deze is wel ubervet
    de skier staat mooi erop, grab is duidelijk en de afzet is mits wat zoeken te zien,
    je kan echt goed inschatten vanwaar dries kwam en waar hij naartoe gaat evenals de hoogte
    top plaat
    wat achter het glas staat is belangrijker dan het glas zelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dieter1080 Bekijk bericht
      deze is wel ubervet
      de skier staat mooi erop, grab is duidelijk en de afzet is mits wat zoeken te zien,
      je kan echt goed inschatten vanwaar dries kwam en waar hij naartoe gaat evenals de hoogte
      top plaat
      het is reiner hier. Niet met de majesty skies want die heeft hij bij deze sprong gebroken...
      5DmkIII en wat glas

Comment

de landing er nog bij en hij is helemaal af
        Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
        flickr account

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          het is reiner hier. Niet met de majesty skies want die heeft hij bij deze sprong gebroken...
          vandaar dat ik mij vergist heb van skier
          dries skiet ook regelmatig in het blauw en het zijn denk ik zijn latten waar reiner mee springt op deze foto

zo maakt ge het wel moeilijk voor ne mens om juiste commentaar te geven zulle
          wat achter het glas staat is belangrijker dan het glas zelf

Comment

Ik vind hem wel goed, de jump staat er misschien niet helemaal duidelijk op maar toch is het een knappe plaat!

Latten gebroken? lol

Comment

Working...
            X