Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind hem wel leuk maar zou persoonlijk de rechter persoon ietsjes oplichten. Nu is zijn shirt heel donker en hij ook en dat geeft een ietwat sombere aanblik.
Verder heb ik het gevoel dat het moment het nét niet is. De actie is net voorbij.
Pink en ringvinger liggen in het verlengde van elkaar
Aan het 'eind' van de pink zie je dat de ringvinger iets donkerder is, en dat
de pink iets naar beneden is gebogen ten opzichte van de ringvinger
Wil niet een betweter zijn maar ik denk dat dit de oplossing van het
mysterie is
Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II
Ik vind hem wel leuk maar zou persoonlijk de rechter persoon ietsjes oplichten. Nu is zijn shirt heel donker en hij ook en dat geeft een ietwat sombere aanblik.
Dus toch een goede weergave van de sfeer/resultaten op Jan Breydel?
Pink en ringvinger liggen in het verlengde van elkaar
Aan het 'eind' van de pink zie je dat de ringvinger iets donkerder is, en dat
de pink iets naar beneden is gebogen ten opzichte van de ringvinger
Wil niet een betweter zijn maar ik denk dat dit de oplossing van het
mysterie is
Inderdaad, dat was ook wat ik zag. Het was ook het eerste wat ik controleerde toen ik de opmerking over het "vingertekort" las.
Verder wel leuke foto, maar de sport is totaal niet mijn ding
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
wel als ik deze foto bekijk ga ik zeker er niet op letten of er wel vijf vingers te zien zijn, man man man ... als je zo naar foto's moet beginnen kijken
wat de foto betreft: ik zou hem wat lichtjes oplichten, beetje fill light in lightroom zodat de club brugge speler wat meer detail vertoont in de donkere delen
geen slechte foto, maar springt er ook niet uit
heb van pixelboy al pareltjes gezien die er wel uit springen ...
Comment