Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nou ja...onmogelijk, heb geen idee met wat voor apparatuur en instelling deze opname genomen is (geen exif)
maar waarom kijkt geen van de mannen naar de puck, misschien later in geshopt?
grt,bouk.
nou ja...onmogelijk, heb geen idee met wat voor apparatuur en instelling deze opname genomen is (geen exif)
maar waarom kijkt geen van de mannen naar de puck, misschien later in geshopt?
grt,bouk.
Je zou eens moeten gaan kijken naar de ijshockey ,het gaat er razendsnel aan toe en soms hebben die mannen zelf geen gedacht van waar de puk zich juist bevindt
foto is genomen met de d3 en 200mm 1/320 f2.5 En geen photoshop.
Je zou eens moeten gaan kijken naar de ijshockey ,het gaat er razendsnel aan toe en soms hebben die mannen zelf geen gedacht van waar de puk zich juist bevindt
foto is genomen met de d3 en 200mm 1/320 f2.5 En geen photoshop.
Knappe foto. De kleuren storen me wel een beetje, maar uit ervaring weet ik dat kleuren bij ijshockey ongelooflijk moeilijk zijn. Ik zou misschien proberen het geel wat terug te schroeven?
Knappe timing
Heerlijk dat de puck er nog op staat
Comment