Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Slecht weer op de cross
Collapse
X
-
-
Re: Slecht weer op de cross
da's pas afzien ... knap vastgelegdThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjatoken Bekijk berichtHeel mooi, zelfs het rode lint stoort mij hier niet. Geeft zo wat diepte in de foto en associeert met het wielrennerspakje.
Nice job
En proficiat met je HOF plaats.Last edited by Rosse; 6 december 2010, 18:23.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht100% mee eens.
En proficiat met je HOF plaats.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Een heel mooie foto die ik ontdekt heb via de HOF
Een welgemeende proficiat
Comment
-
Schitterende sportfoto. Gefeliciteerd met je HoF nominatie!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Bedankt allemaal.
Over het rode lint in de achtergrond heb ik zelf ook even getwijfeld. Om dat weg te halen in Photoshop Elements heb ik maar een paar minuutjes nodig, maar ik vond dat het in dit geval een meerwaarde gaf aan de foto.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
"Gewoon" een prachtige foto ...Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
Comment