Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Champions League vollybal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Champions League vollybal

gisteren de kans gehad om de Champions League wedstrijd NOLIKO Maaseik - CAI Teruel te fotograferen.
    dit is er alvast eentje van.

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: Champions League vollybal

knap hoor

imho lotto afsnijden ??
    Last edited by devid; 24 november 2010, 20:11.
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

De speler staat er goed op.

Maar kan het zijn dat deze bal erin geshopt is?
      I put the sexy in dyslexia

Comment

Dit had een mooie geweest als de bal er niet in geshopt zou zijn..
        Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

Bij deze houding hoort inderdaad een bal die zich (veel) hoger bevindt. Met iets meer afstand tot het onderwerp (of meer groothoek) is een en ander wel in een enkele foto onder te brengen.

Comment

mooie foto!
            de bal zou ik eerder weglaten, die verkracht de foto wat vind ik.
            (voor hetgeen ik er van ken toch )

grtz
            These days, everyone has so much to say, they talk their lives away
            Live your dream, take a shot!

Comment

Ik zou mss het onderste deel van de foto wegcroppen (stuk Lotto,...) en deze ruimte bovenaan toevoegen. Dit is niet moeilijk aangezien het bovenste gedeelte zwart is. Dan kun je de bal hoger plaatsen, wat een realistischer beeld geeft. Op de hoogte waar de bal zich nu bevindt zou de hand van de speler de bal al bijna moeten raken... Als de bal toch achteraf toegevoegd is, zou ik ook kiezen voor een bal die iets scherper gefotografeerd is. Maar in ieder geval heb je de speler mooi kunnen fotograferen!
              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

ik heb half mijn leven volleybal gespeeld en was compleet van mijn melk bij het zien van de positie van de bal.

lotto eraf, bovenaan een strook zwart eraan zetten (je hebt geluk dat het daar volledig dicht loopt) en daarin de bal wat beter positioneren.
                The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  ik heb half mijn leven volleybal gespeeld en was compleet van mijn melk bij het zien van de positie van de bal.

lotto eraf, bovenaan een strook zwart eraan zetten (je hebt geluk dat het daar volledig dicht loopt) en daarin de bal wat beter positioneren.
                  Ja, ik speel ook volley en had daarom dezelfde opmerking...
                  Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                    Ja, ik speel ook volley en had daarom dezelfde opmerking...
                    Ik speel zelf wel geen volley maar fotografeer dat wel veel , ik dacht ....... zijn die ballen nu zo klein geworden , neen, de aktie van de speler is heel goed vastgelegd maar het shoppen van de bal en dan nog zo laag bij de speler is volledig de mist ingegaan , sorry
                    groetjes
                    sjatoken
                    DE site

Comment

heel knappe actiefoto ... had eerst zelf niet gezien dat hier PS-werk bij te pas was gekomen . Tweede keer kijken en dan is het indd. net iets te duidelijk
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Ieder zijn mening natuurlijk maar ikzelf zou me er niet toe kunnen zetten om een sportfoto op een dergelijke manier te "verbeteren" .. Mist de foto belangrijke elementen dan zou ik voor mezelf hier lering uit proberen te trekken en de volgende keer (hopelijk) beter doen. Maar dit is slechts mijn mening en zeker geen veroordeling voor degenen die wel elementen aan hun foto toevoegen ...
                        Last edited by hapa; 29 november 2010, 22:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
                          Ieder zijn mening natuurlijk maar ikzelf zou me er niet toe kunnen zetten om een sportfoto op een dergelijke manier te "verbeteren" .. Mist de foto belangrijke elementen dan zou ik voor mezelf hier lering uit proberen te trekken en de volgende keer (hopelijk) beter doen. Maar dit is slechts mijn mening en zeker geen veroordeling voor degenen die wel elementen aan hun foto toevoegen ...
                          dus je denkt echt dat dat de originele positie van de bal is.

Ik wil daar TS eens over horen, maar ik geloof er niets van.

Comment

dus je denkt echt dat dat de originele positie van de bal is.

Ik wil daar TS eens over horen, maar ik geloof er niets van.
                            Ik evenmin ....Maar volgens mij heb ik dat ook niet beweerd hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
                              Ik evenmin ....Maar volgens mij heb ik dat ook niet beweerd hoor.
                              nu je het zegt

Comment

Working...
                              X