Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hallo,
Blijven hopen, ik heb één reactie gekregen op 310 views met een foto van Stybar.
Blijkbaar zijn de tientallen fotografen die ik op de TV zie geen mensen die naar BD surfen.
De foto is nochtans OK ondanks de slechte lichtomstandigheden, Stybar in de zon met een witte trui zonder dat deze overbelicht is en Pauwels zit nog in de schaduw en is niet onderbelicht.
Mvg: LFR.
Mooie kleuren, goed belicht, en mooi scherp, Kevin althans en hier wringt het voor mij een beetje, voor mij kan het wel dat niet de eerste renner scherp is, maar Kevin zit gedeeltelijk verstopt achter Stybar en dat stoort een beetje.
Mooie kleuren, goed belicht, en mooi scherp, Kevin althans en hier wringt het voor mij een beetje, voor mij kan het wel dat niet de eerste renner scherp is, maar Kevin zit gedeeltelijk verstopt achter Stybar en dat stoort een beetje.
Ik volg Lugosi, Stybar trek te veel aandacht op de foto.
Wel mooie kleuren .
Comment