Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind hem zeker geslaagd, eens iets totaal anders dan de standaard panning shots (die niet makkelijk te maken zijn, versta me niet verkeerd hier) ... maar dit heeft toch iets speciaal.
Als je camera hier op AI Servo stond moet ie serieus in de mist gegaan zijn tijdens AF met al die bomen in de weg ... MF gebruikt of geluk gehad ? In elk geval héél mooi gedaan !
Vind hem zeker geslaagd, eens iets totaal anders dan de standaard panning shots (die niet makkelijk te maken zijn, versta me niet verkeerd hier) ... maar dit heeft toch iets speciaal.
Als je camera hier op AI Servo stond moet ie serieus in de mist gegaan zijn tijdens AF met al die bomen in de weg ... MF gebruikt of geluk gehad ? In elk geval héél mooi gedaan !
Mark
Servo gebruik ik eigenlijk zelden, hier dus ook niet het geval. Dus, een combinatie van een beetje geluk en toch ook wel "het gedacht" om iets als deze foto te bekomen, wat dus blijkbaar ook gelukt is.
Comment