Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wetrace

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wetrace

    natte race op slicks,



    laat maar horen

    bedankt alvast voor het kijken

    mvg
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: wetrace

    113 views en geen reactie, blijkbaar zeer weinig volk dat reageert op deze verdieping
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: wetrace

      Wel laat mij dan de eerste zijn
      Ik vind het een mooie foto met dat opspattend water en de goeie belichting waar ook in de donkere delen veel detail zit.
      Het enige wat ik persoonlijk beter zou vinden is als de achtergrond minder druk zou zijn. Niet makkelijk om dat te bereiken denk ik maar misschien met een groter diafragma wel te doen.
      Ik kom heel weinig in dit forumonderdeel maar ik heb al een paar keer ondervonden dat er in het ene onderdeel al wat meer gereageerd wordt dan in het andere.
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • #4
        Re: wetrace

        Er worden inderdaad weinig reacties geplaatst hier, ik heb modder en geweld al honderden bekijkers en 3 reacties...

        Maar on foto :P Ik kan me vinden in mijn voorganger over de achtergrond.
        Misschien de reflecties op het zwarte zijl wat shoppen (langs de helm)

        Wel mooi het opspattend water vast gelegd, ik weet niet of je bij het karten en mooie panning kan maken? Lijkt me spectaculair met al het water enz misschien iets voor de volgende race...

        Maa hij is in orde hoor !
        Greetz Twan

        http://500px.com/TwanGroenen

        Comment


        • #5
          Re: wetrace

          En ik als tweede.
          Ik zou er rechts nog een stukje afdoen.
          De rest is al gezegd.
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

          Comment


          • #6
            Re: wetrace

            Mooi actieshot Eddy..Ik had alleen graag vooraan een cm meer ruimte gezien..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment

            Working...
            X