Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pacers.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pacers.....

    Groetjes, KC
    www.sportbeelden.com

  • #2
    Re: Pacers.....

    Ikvindt hem goed geslaagd lekker scherp en met die schaduw en de zon

    grt
    dany10
    Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
    Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

    Comment


    • #3
      Re: Pacers.....

      Knappe foto.
      Heb deze foto al een paar keer aangeklikt de laatste dagen.
      Ik blijf me afvragen van waar dat licht komt? Zon staat links voor ( tegenlicht ), er komt licht (welk?) achter de fotograaf en dan nog een gele lichtbundel juist boven de fotograaf zijn kop.
      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

      Comment


      • #4
        Re: Pacers.....

        Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
        Knappe foto.
        Heb deze foto al een paar keer aangeklikt de laatste dagen.
        Ik blijf me afvragen van waar dat licht komt? Zon staat links voor ( tegenlicht ), er komt licht (welk?) achter de fotograaf en dan nog een gele lichtbundel juist boven de fotograaf zijn kop.
        Dag Paul,

        Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat het iemand opviel dat er licht komt van 2 kanten.

        De eerste aanwijzing: de foto is gemaakt tijdens de marathon van eindhoven op 10-10-10.
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

        Comment


        • #5
          Re: Pacers.....

          Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
          Knappe foto.
          Heb deze foto al een paar keer aangeklikt de laatste dagen.
          Ik blijf me afvragen van waar dat licht komt? Zon staat links voor ( tegenlicht ), er komt licht (welk?) achter de fotograaf en dan nog een gele lichtbundel juist boven de fotograaf zijn kop.
          Paul, Ik zal het geheim ontrafelen:

          De zon stond inderdaad links voor een beetje achter de boom. Achter mijn rug stond een groot gebouw met een grazen gevel die voor mij als een gigantisch reflectiescherm diende. Op het moment van de passage stond het licht precies goed voor deze foto. Een half uurtje later was het effect weer weg.
          (een beetje spelen met licht tussen de serieuze sportfotos voor de opdrachtgever door).
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

          Comment

          Working...
          X