Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Efficient dynamics

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Efficient dynamics

    In het bos op Zolder...



    Leuk of niet?


    Meer foto's >>
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

  • #2
    Re: Efficient dynamics

    Die kan tellen hoor

    mooi scherp, panning goed uitgevoerd

    ik zou enkel bovenaan nog een stukje afdoen
    voor mij persoonlijk is het donkere vlak boven nét te groot

    voor de rest , heel knappe plaat
    -=_-__________________________________________________ __-_=-
    Bewondering start daar waar eigen kunnen ophoudt..... - BLOG
    -=_-__________________________________________________ __-_=-

    Comment


    • #3
      Re: Efficient dynamics

      Oorspronkelijk geplaatst door T-General Bekijk bericht
      Die kan tellen hoor
      mooi scherp, panning goed uitgevoerd
      Eindelijk gelukt!
      GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
      AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

      Comment


      • #4
        Re: Efficient dynamics

        Als ik je blog mag geloven: Leuke stunts haal jij uit zeg op het circuit, dat zullen ze graag hebben in Zolder
        http://www.brechtdecancq.com

        Comment


        • #5
          Re: Efficient dynamics

          Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk bericht
          Als ik je blog mag geloven: Leuke stunts haal jij uit zeg op het circuit, dat zullen ze graag hebben in Zolder
          Dan ga ik ook maar eens lekker of-topic reageren:

          Kan het dan kwaad dat ik eventjes in een boompje gaan staan ben om deze foto te maken?
          Ik heb niets kapot gemaakt en niemand in de weg gelopen, meerdere "stewards" hebben mij zien staan in de boom en lieten mij m'n gang gaan.
          Een mens moet er iets voor over hebben, niet?!
          Aan de boom te zien was ik trouwens niet de enige die dat deed.
          GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
          AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

          Comment


          • #6
            Re: Efficient dynamics

            Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
            Kan het dan kwaad dat ik eventjes in een boompje gaan staan ben om deze foto te maken?
            In een boom staan zal geen kwaad kunnen, de rest daarentegen...

            "I watched the cars pass under me from one of the bridges to pass over the circuit, and I fought me a way trough the crowd into the pit lane! (i wasn't the only one doing that anyway!)"

            Aan de foto's te zien dus door de draad boven de brug gekropen (= misschien toch iets kapot maken) en jezelf op onrechtmatige wijze toegang verlenen tot de pitlane...

            MAGDA?
            Last edited by JCE.72; 13 oktober 2010, 21:45.

            Comment


            • #7
              Re: Efficient dynamics

              Oorspronkelijk geplaatst door JCE.72 Bekijk bericht
              In een boom staan zal geen kwaad kunnen, de rest daarentegen...

              "I watched the cars pass under me from one of the bridges to pass over the circuit, and I fought me a way trough the crowd into the pit lane! (i wasn't the only one doing that anyway!)"

              Is dat dan niet de bedoeling dat je over die bruggen loopt? Ik ben voor alle duidelijkheid niet door de draad gekropen en heb al zeker niets kapot gemaakt, als je met 2 bent kan 1 iemand gemakkelijk een voetje zetten om eventjes boven die betonnen muur te piepen hoor, staat ergens vermeld dat ik daar de hele dag op die brug gezeten heb!?

              De pit lane is trouwens veel gezegd, als je de desbetreffende foto bekijkt (de porsche van Enzo Ide), ik stond wel degelijk nog net in de pit box en de mecaniciens leken er geen last van te hebben (zoals je ook leest stond het daar wel degelijk vol met "gewone" bezoekers die op het tv scherm aan het mee volgen waren!), anders was ik zeker en vast weggegaan, ik neem graag foto's maar ga niet als een gek in het midden van die pit lane gaan rondhuppelen hoor, en al zeker niet als ik daar de toestemming niet voor gekregen heb, om alles nog wat duidelijker te maken, de achterdeur stond gewoon volledig open en er liep een stroom van volk naar binnen!


              Over wat gaat het hier nog, de foto, of het feit dat ik een beetje stout geweest ben om enkele mooie foto's (voor mezelf althans) te maken?!
              Last edited by jelleken; 13 oktober 2010, 21:54.
              GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
              AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

              Comment


              • #8
                Re: Efficient dynamics

                Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
                Is dat dan niet de bedoeling dat je over die bruggen loopt?
                Als je zoals elke normale mens over de brug loopt moet je mij eens vertellen hoe je onderstaande foto maakt? Een borstelsteel aan de camera getaped?



                Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
                Over wat gaat het hier nog, de foto, of het feit dat ik een beetje stout geweest ben om enkele mooie foto's (voor mezelf althans) te maken?!
                Het gaat hier om de foto, en die is zondermeer goed en op een voor niet geaccrediteerden goed toegankelijke plaats gemaakt.

                Maar denk eens dat iedereen je blog leest en als iemand van CZ de stuntverhalen leest je binnenkort misschien nergens meer kan fotograferen. Ze zijn nog vrij tolerant t.o.v. vele andere circuits, laat ons het dan houden en bewaar de straffe verhalen in je hoofd i.p.v. ze neer te pennen...

                Comment


                • #9
                  Re: Efficient dynamics

                  Oorspronkelijk geplaatst door JCE.72 Bekijk bericht
                  Als je zoals elke normale mens over de brug loopt moet je mij eens vertellen hoe je onderstaande foto maakt? Een borstelsteel aan de camera getaped?




                  Het gaat hier om de foto, en die is zondermeer goed en op een voor niet geaccrediteerden goed toegankelijke plaats gemaakt.

                  Maar denk eens dat iedereen je blog leest en als iemand van CZ de stuntverhalen leest je binnenkort misschien nergens meer kan fotograferen. Ze zijn nog vrij tolerant t.o.v. vele andere circuits, laat ons het dan houden en bewaar de straffe verhalen in je hoofd i.p.v. ze neer te pennen...
                  Die foto is echt wel genomen van net over het muurtje, omhooggeduwd door mijn "collega", geloof het of niet.
                  (mijn hoogtevrees speelde me parten, anders had ik MISSCHIEN wel op die draad gekropen, al ziet die er ook maar heel erg gammel uit en is dat echt geen goed idee!)

                  Danku voor uw reactie op m'n foto! De tip ivm m'n straffe verhalen zal ik zeker in acht nemen!
                  GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                  AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Efficient dynamics

                    Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
                    Danku voor uw reactie op m'n foto! De tip ivm m'n straffe verhalen zal ik zeker in acht nemen!
                    Zoals je al zei, de foto is hoofdzakelijk waar het om gaat; dus bij deze case closed en nog veel shootplezier toegewenst.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Efficient dynamics

                      Oorspronkelijk geplaatst door JCE.72 Bekijk bericht
                      Zoals je al zei, de foto is hoofdzakelijk waar het om gaat; dus bij deze case closed en nog veel shootplezier toegewenst.
                      bedankt en voor u hetzelfde! Even goede "vrienden"!
                      GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                      AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Efficient dynamics

                        Goede panning en een mooie plaat als gevolg
                        Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: Efficient dynamics

                          Mooie foto!
                          Jacques Bakker
                          www.fotohandig.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Efficient dynamics

                            Of je nu voor, achter, onder, boven, links, rechts, rechtop, ondersteboven, op plaatsen stond waar je wel stond, of beter niet stond, enz...
                            Dit is een sterke foto, knappe panning, goeie dynamiek, prachtig gevoel van snelheid!
                            Ben eens gaan kijken naar de andere foto's op je site. Prachtig werk.
                            Groeten,
                            Steafn

                            Comment


                            • #15
                              Re: Efficient dynamics

                              Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
                              Of je nu voor, achter, onder, boven, links, rechts, rechtop, ondersteboven, op plaatsen stond waar je wel stond, of beter niet stond, enz...
                              Dit is een sterke foto, knappe panning, goeie dynamiek, prachtig gevoel van snelheid!
                              Ben eens gaan kijken naar de andere foto's op je site. Prachtig werk.
                              Groeten,
                              Steafn
                              Dankuwel voor het leuke compliment!
                              GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                              AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

                              Comment

                              Working...
                              X