Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Outdoor klimmen in Bomal
Collapse
X
-
-
Re: Outdoor klimmen in Bomal
Steunt hij met zijn linkerbeen ergens of is hij gewoon aan het zwaaien? Of is hij net gevallen?
Ik vind je foto wel iets hebben
De 3e foto op je site vind ik ook heel knapCanon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snipa Bekijk berichtSteunt hij met zijn linkerbeen ergens of is hij gewoon aan het zwaaien? Of is hij net gevallen?
Ik vind je foto wel iets hebben
De 3e foto op je site vind ik ook heel knap
normaalgezien zijn buttshots bij het klimmen niet interessant, maar deze heeft wel iets.
Zit de man/vrouw met de flits in een boom?
Gfijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...
Comment
-
Bedankt voor jullie reacties...
Hij was net aan aan 't vallen na een moeilijke greep. Eén flits stond rechts op een 2tal-m van de grond en de andere flits stond links van me op de grond om toch nog die andere kant van de rots te belichten.Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
Meer info op: www.tomvh.be
Comment
-
tja... die traverséé naar rechts in "jouissance" is niet van de poes, ben er ook nooit doorgeraakt
Gfijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...
Comment
-
Comment