Foto genomen tijdens een jeugdmeeting te Maldegem
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoogspringen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hoogspringen
Door de vele ouders die rond de mat stonden en gezien ik enkel m'n 300 mm bij had was het onmogelijk om rustigere achtergrond te kiezen. Gr Bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart & Ruifje Bekijk berichtDoor de vele ouders die rond de mat stonden en gezien ik enkel m'n 300 mm bij had was het onmogelijk om rustigere achtergrond te kiezen. Gr Bart
hij staat er wel mooi scherp opThe Knight That Says Ni...kon
Comment
-
Hij staat er goed op, maar ik vraag mij af of de lat niet hoger zou lijken als je de foto maakt vanuit een lager standpunt.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Hmm geen idee of dat mogelijk zou zijn.
Je moet rekenen, zo'n mat is al 80-90cm ongeveer. En die jonge kereltjes, kschat pupil, springen 1,15ongeveer.
Als je je dan zou bukken (geen idee hoe het precies zit met een 300mm lens) dan zou je al een heel pak meer mat in de foto krijgen.
Dus op dat gebiet vind ik het een goede foto.
Alleen is de achtergrond wat rommelig .
Mss moet je eens naar Beveren(volharding) komen. Daar was het absoluut verboven om als niet trainer of official op het binnenplein te lopen. En het was effectief. Het tijdsschema liep nooit uit en alles was super overzichtelijk als je aan de zijkant stond.
Leuker kijken op die manier dan als je die mensen bij elkaar ziet kruipen als een hoop mieren.
En 75% van de ouders die er staan kennen er dan niets af maar liggen wel hun kinderen wijs te maken hoe ze het moeten doen hahaha."Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
VePix.be is the place to be :-D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik#7 Bekijk berichtHmm geen idee of dat mogelijk zou zijn.
Je moet rekenen, zo'n mat is al 80-90cm ongeveer. En die jonge kereltjes, kschat pupil, springen 1,15ongeveer.
Als je je dan zou bukken (geen idee hoe het precies zit met een 300mm lens) dan zou je al een heel pak meer mat in de foto krijgen.
Dus op dat gebiet vind ik het een goede foto.
Alleen is de achtergrond wat rommelig .
Mss moet je eens naar Beveren(volharding) komen. Daar was het absoluut verboven om als niet trainer of official op het binnenplein te lopen. En het was effectief. Het tijdsschema liep nooit uit en alles was super overzichtelijk als je aan de zijkant stond.
Leuker kijken op die manier dan als je die mensen bij elkaar ziet kruipen als een hoop mieren.
En 75% van de ouders die er staan kennen er dan niets af maar liggen wel hun kinderen wijs te maken hoe ze het moeten doen hahaha.
heel moeilijk om als ammateurke rond de piste te moeten lopen.
Pixelboy
Comment
Comment