Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lewis Hamilton Formule 1 Spa Francorchamps 2010

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lewis Hamilton Formule 1 Spa Francorchamps 2010

Hallo!

Als newbie op dit forum, ben ik benieuwd wat jullie van deze vinden. Alle feedback (ook de ongezouten) is welkom

Re: Lewis Hamilton Formule 1 Spa Francorchamps 2010

Eindelijk een foto van het F1 geweld in Spa vorig weekeinde ... ik was de hoop al aan het opgeven

Trouwens, bekijk de EXIF eens : Canon 5dII beeld hé mannen ... dit was toch geen actie camera

Op de foto is trouwens niet veel aan te merken, de panning is scherp (alleen lijkt de helm een beetje OOF, maar dat kan door de verkleining komen), je hebt meer ruimte voor de wagen dan erachter, dus dat is ook goed.

Het enige wat ik zou kunnen opmerken is dat het gras een rare tint groen is, misschien de WB eens aanpassen ?

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Hallo Mark,

Dank voor je feedback. Ik ga nog eens kritisch met de witbalans aan de slag. Any more comments?

Comment

Ik volg Lambocars wat het gras betreft. Leuke weerspiegeling op de motorkap trouwens .
        Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

Misschien iets teveel saturatie, dat kan die rare kleur van het gras verklaren. Naar mijn mening ook wat te fel rood, wat dan ook past in de saturatie.
          Verder wou ik dat ik zo'n foto's kon maken, dus zeker knap gedaan!
          Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

zalig
            nikon stuff

Comment

Working...
            X