Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kokyonage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kokyonage

The Knight That Says Ni...kon

Re: Kokyonage

Paar kleine opmerkingen ( want ik zie dat niemand anders het aandurft... ) :

- ruis in een foto kan, als dit een meerwaarde betekent. Hier zie ik het niet.
    - pluspunt vind ik dan wel de beweging die goed zichtbaar is en het moment is ook ok.
    - dezelfde foto in een weerspiegeling plakken vind ik persoonlijk not done, het valt op van een kilometer afstand...

Sorry, snap niet je keuze om in SC te posten met een foto waar OVERduidelijk aan gesoept is.

Ik hoop dat je mijn commentaar niet kwalijk opneemt, dit is een eerlijke beoordeling.
    http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door basielsenna Bekijk bericht

Sorry, snap niet je keuze om in SC te posten met een foto waar OVERduidelijk aan gesoept is.
      ik vind hem zelf van inhoud en dynamiek mooi genoeg om hier te zetten.

Was er op voorhand zeker van dat die opmerkingen over ruis zouden komen. De foto terug in de foto plakken was een beetje een gimmick om dat lelijk wit bord te maskeren.
      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Als je het over de inhoud en dynamiek alleen hebt, hoor je me niet klagen !

Maar lees eens goed wat er in de forumregels staat, ik zal je helpen :
        plaats hier enkel foto's waarmee je echt zou willen exposeren, foto's waar volgens jou niets op aan te merken valt... enz...

Als je dan op voorhand al weet dat je opmerkingen gaat krijgen over de ruis, waarom dan toch nog posten in SC ?

Maar goed, de discussie is hier al honderden ( duizenden ) keren gevoerd en zal er dus over zwijgen.
        Het lijkt me dat je 100% achter je keuze staat en dat alleen al is ook wat waard.
        http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

Working...
        X