Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Recht onder de actie!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Recht onder de actie!

3e dag op rij dat ik een fototje upload. Want vinden jullie van deze foto?
    of ?

En dan ga ik nu ff een tijdje stoppen met topics te openen :P.
    "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
    VePix.be is the place to be :-D.

Re: Recht onder de actie!

Had em liever langs de andere kant gezien..
    Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Héel spectaculair beeld Links valt het wiel nét niet buiten de rand, wat nipt daar
      Voor de rest vind ik dit een prachtige foto, scherp waar hij scherp moet zijn, beweging waar er beweging moet zijn.
      Canon EOS 60D

Comment

Zeer originele hoek
        Flickr

Comment

Oh jee!!!! Ziet eruit als een zeer gevaarlijk standpunt! Des te meer - zeer knap werk!!!

Comment

Mooi eens een andere hoek
            http://www.dannyjacobs.be/wordpress/
            http://www.dannyjacobs.be

Comment

18mm focal length ... jij liever dan ik zenne

Het is zeker een spectaculair beeld, héél jammer dat het voorwiel er net niet helemaal opstaat, maar verder een bijzonder geslaagd shot.

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Als je al 17 jaar naar de motorcross gaat weet je wel wat je kunt en waar je het kunt .
                Het is wel ff spooky in het begin, maar je staat er veilig op die plaats.

Ik had trouwens ook liever aan de andere kant gestaan. Maar de zon laat dat niet toe. Dan krijg een uitgebrande lucht en dan moet je nog gaan flitsen voor de schaduwen er uit te krijgen.
                Je zou dan denken, "ga eens vroeg uit bed". Maar het circuit gaat maar open om 13:00, dus ik zal spijtig genoeg nooit aan die andere kant kunnen staan .
                "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik#7 Bekijk bericht
                  Ik had trouwens ook liever aan de andere kant gestaan..
                  Was als grapje bedoelt omdat je zijn achterwerk ziet..

Is een zeer knap beeld hoor!
                  Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik#7 Bekijk bericht
                    Als je al 17 jaar naar de motorcross gaat weet je wel wat je kunt en waar je het kunt .
                    Het is wel ff spooky in het begin, maar je staat er veilig op die plaats.
                    De dag dat je daar 100% zeker van bent gaat het gegarandeerd mis!

Buiten het feit dat ik hem ook liever van de andere kant gezien had en het voorwiel wat meer 'marge' zou mogen hebben is deze best goed.
                    johnvde

Comment

100% ben je nooit zeker, daar heb je helemaal gelijk .
                      Maar op zo'n training kom je wel al aardig dicht bij die 100%.
                      Op wedstrijd zou ik het nooit riskeren om zo dicht op de actie te gaan zitten. Heb al vaker accidenten gezien van mensen die denken op een veilige plaats te zitten. En rijders die over de rooie gaan om toch maar dat ene plekje te kunnen krijgen.

Het beste is ook eerst een paar ronde's kijken naar een locatie vooraleer je ergens gaat staan. Want een MX circuit ligt geen enkele ronde 2 maal hetzelfde erbij. Zo kun je alles ook wat beter inschatten.

Dit was trouwens m'n locatie.
                      Zoals je ziet heb je aan de randen van het circuit redelijke grote wallen liggen, dus als een rijder een fout maakt moeten ze al door de wal, en door het lint gaan. En de onervaren piloten gingen op dit punt niet zo snel, want die zagen het niet zitten om deze jump ineens te nemen. De schans van de jump zelf lag biljartvlak. Dus ook geen probleem.
                      Eergisteren ben ik nog eens geweest en toen lag alles veel zwaarder door de regen. Maar dan ga ik niet op die berg gaan staan hoor, er waren er bij die hun helm afdeden en hun eigen naam niet eens meer konden zeggen van vermoeidheid.

Ik moet trouwens ook de rijders bedanken . Ze zien daar een fotograaf staan en diegene die hun motor te baas zijn halen dan hun beste whips naar boven.

Comment

Knappe foto!
                        Origineel ook!
                        Enkel spijtig van het voorwiel!

Comment

Een nieuwe mooie bijzonder standpunt !
                          Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment