Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
BK MX1, Keiheuvel Balen
Collapse
X
-
-
Re: BK MX1, Keiheuvel Balen
Wow, om een ISO te hebben van 2000 komt u foto nog redelijk goed uit de strijd met het slechte weer.
Maar was het voor de kleuren niet beter geweest om uw ISO lager te zetten en dan uw Diafragmagetal ook lager te zetten?
Want qua compositie is hij voor mij een HOF waard, maar qua kleuren komt het een beetje flets over.
Voor de rest een dikke proficiat. Ik was er ook en het was echt een hels gevecht voor zowel piloot als fotograaf, wat een k*t weer..."Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
VePix.be is the place to be :-D.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik#7 Bekijk berichtWow, om een ISO te hebben van 2000 komt u foto nog redelijk goed uit de strijd met het slechte weer.
Maar was het voor de kleuren niet beter geweest om uw ISO lager te zetten en dan uw Diafragmagetal ook lager te zetten?
Want qua compositie is hij voor mij een HOF waard, maar qua kleuren komt het een beetje flets over.
Voor de rest een dikke proficiat. Ik was er ook en het was echt een hels gevecht voor zowel piloot als fotograaf, wat een k*t weer...
De kleuren waren realistischer in het originele beeld hoor. Ligt niet aan ISO of diafragma. Ik heb de foto wat gedesatureerd eigenlijk... Kwestie van persoonlijke smaak denk ik
Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk berichtInderdaad mooie compositie, hoe pakken jullie het eigenlijk aan bij slecht weer? Paraplu ofzo?
Maar ik heb de zak niet gebruikt zondag eerlijk gezegd. Begon pas na 15u wat te regenen maar niet voldoende hard vind ik om bang te zijn voor m'n materiaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk berichtJa mijn 70-200 komt morgen pas aan, maar mijn body (500D) is niet weather sealed helaas..)
Comment
-
-
ah als het de bedoeling was is het ok. Dan kan ik enkel zeggen, niet meteen m'n smaak, maar smaken verschillen (gelukkig).
En bij regen deed ik niets. Maar kheb m'n lesje geleerd in Balen. Kben gisteren een beschermingsplastiek gaan halen. Ik had dit niet omdat ik zoiets had van, ik ga dat toch zelden gerbuiken. Want als het regent gaan we toch nergens heen.
Maar nu begon het dus te regenen wanneer we al ter plaatse waren en dan zat ik daar met m'n camera verstopt onder m'n regenjas en met een paraplu boven m'n hoofd.
Tijdens de laatste interreeks ben ik dan terug uit m'n hol gekropen en foto's genomen tot m'n flits leeg was ... en blijkbaar hadden m'n reservebatterijen een schoonmaakbeurt nodig, want die deden helemaal niets.
Kheb dan thuis de polen afgeschuurd en dan werkte ze terug.
Dus wat tegen kon vallen viel allemaal tegen.
"Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
VePix.be is the place to be :-D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik#7 Bekijk berichtEn bij regen deed ik niets. Maar kheb m'n lesje geleerd in Balen.
Comment
Comment