Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24 hr Francorchamps

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 24 hr Francorchamps

Allez ik verwacht wel enige kritiek op mijn eerste post met autosport.
    Verdorie wat was die lens zwaar...en dat pannen das ook een ander ding hoor...
    Laat de comments maar komen van de experts..hoogst waarschijnlijk de eerste een laatste keer.... Met dank aan Spikke voor de lens en Spikkesenior voor de tips...

Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Re: 24 hr Francorchamps

Deze vind ik toch wel heel geslaagd hoor!
    Portfolio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      [CENTER]Allez ik verwacht wel enige kritiek op mijn eerste post met autosport.
      Als je dan toch kritiek verwacht ... hier ga ik dan

- De motorkap is iets overbelicht, heb je in raw getrokken kan je dit snel oplossen
      - Persoonlijk vind ik hem iets te centraal staan ... gewoon een andere crop in PP en ook dit is opgelost.

Er zit héél veel dynamiek in de velgen en de achtergrond is lekker wazig door de panning, dus ik zou toch zeggen : mooi panning shot hoor
      1/200e op 420mm ... da's toch mooi gedaan hoor, en aan de 'snelheid' in het beeld te zien ging deze Bimmer best wel snel hier

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

ik sluit me aan bij mark, maar voor een eerste keer, prima zou ik zeggen
        nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Als je dan toch kritiek verwacht ... hier ga ik dan

- De motorkap is iets overbelicht, heb je in raw getrokken kan je dit snel oplossen
          - Persoonlijk vind ik hem iets te centraal staan ... gewoon een andere crop in PP en ook dit is opgelost.

Er zit héél veel dynamiek in de velgen en de achtergrond is lekker wazig door de panning, dus ik zou toch zeggen : mooi panning shot hoor
          1/200e op 420mm ... da's toch mooi gedaan hoor, en aan de 'snelheid' in het beeld te zien ging deze Bimmer best wel snel hier

Mark
          Hoi Marc,

Ik heb eens een andere crop gerobeerd en wat bijgewerkt.
          Hopelijk valt deze beter in de smaak..

Mvg, Pascal,Schoonspikke
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Zijn er nog meningen of laten we het hierbij?
            Das echt te zien zenne dat er op SC sport nie veel gaans is ..Lekker rustig hier.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Voor een eerste post is deze zeker niet slecht. Witte auto's vindt ikzelf een "pain in the a.." om perfect , dwz zonder uitgebrande witte delen, op de foto te krijgen. Mij stoort de motorkap en achterklep eigenlijk niet ( wss omdat dit mezelf ook vaak gebeurt )
              Compositie vind ik zelf goed, als mij dit ook zou lukken zou ik blij zijn.
              Maar de retouch van Lambocars laat dan weer zien dat het net nog effe beter kan.

Ik zou zeggen , vooral blijven doorgaan

Grtz

Bryan
              Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

Voor mij de update, zeer mooi voor een eerste keer
                Achtergrond werkt hier ook mooi mee.
                Als je iets onderbelicht had was het nog beter geweest.
                Flickr

Comment

Jawadde Pascal, die kan tellen voor een eersteling.
                  Wij hebben gemakkelijk praten, maar een witte auto is altijd iets moeilijker.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

de update is zeer knap hoor, en dat voor een eerste keer, chapeau
                    groeten, Erik. -BD0841BE-
                    http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Das echt te zien zenne dat er op SC sport nie veel gaans is ..Lekker rustig hier.
                      awel omdat je erom vraagd
                      de aangepaste versie pascal zeer mooi
                      voor mij ne geslaagde hoor
                      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                      *BD1034BE

Comment

goeie panning

update is beter
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Eerste keer dat je dit soort van foto's neemt?
                          Een applaus dan want dit is héél goed gedaan!

Comment

Allée, we gaan het er nog niet bij laten hé.
                            Vind ik toch heel goed geslaagd hoor voor een eerste keer
                            Wel pech dat je juist een witte auto hebt gekozen
                            En dat het er hier rustig aan toe gaat in "sport" kan ik wel beamen.

greetz
                            Cheeta
                            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                            flickr

Comment

Je hebt toch 13 reactie's op jouw post,dat is er veel.
                              Het hangt er natuurlijk ook vanaf WIE er iets post.
                              Schoonspikke reageert ook veel op andere posts en dan krijg je veel reactie terug.
                              Moest deze foto(of eentje die nog veel mooier is) door iemand gepost worden die hier niet zoveel foto's plaatst dan kwam er mss maar een stuk of 5 reactie's op(als hij zoveel geluk zou hebben).
                              www.fotojoel.be
                              7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

Comment

Working...
                              X