Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdediger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verdediger

De bal wegkoppend van het doel.

Bedankt voor het kijken.
    Pixelbou

Re: Verdediger

Meer dan 100 kijkers en geen commentaar, t'zal niets op aan te merken zijn zeker.

Pixelboy

Comment

Ge moet nog wat meer van onderstaande commentaren leveren, dan betert da wel.

Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
      Als de speler op 2 meter van je camera is, kan je moeilijk zijn voeten er op zetten.

Pixelboy
      Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy
      Tja,

Ik volg niet, en ik doe veel voetbal.

Comment

Ben het wel eens met de reactie van psynceFiction. Als je foto's in SC plaatst dan mag je wat commentaar verwachten natuurlijk.
        In principe mag er fototechnisch al zeker niet teveel fout zitten of de reden voor kritiek is al terecht.
        Bedoeling is dat je er wat van opsteekt, toch?

Ik ga het nog eens wagen...
        Wat deze foto betreft:
        Het moment van het afdrukken is super!
        Maar, foto staat scheef en het onderwerp waar het eigenlijk om gaat is onscherp. Scherpte ligt op de rug van de andere speler.
        Ik begrijp dat je de foto wil tonen maar fototechnisch is hij dus niet in orde.
        Voor mij althans is hij niet showcasewaardig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wavewarriorwilly Bekijk bericht
          Ben het wel eens met de reactie van psynceFiction. Als je foto's in SC plaatst dan mag je wat commentaar verwachten natuurlijk.
          In principe mag er fototechnisch al zeker niet teveel fout zitten of de reden voor kritiek is al terecht.
          Bedoeling is dat je er wat van opsteekt, toch?

Ik ga het nog eens wagen...
          Wat deze foto betreft:
          Het moment van het afdrukken is super!
          Maar, foto staat scheef en het onderwerp waar het eigenlijk om gaat is onscherp. Scherpte ligt op de rug van de andere speler.
          Ik begrijp dat je de foto wil tonen maar fototechnisch is hij dus niet in orde.
          Voor mij althans is hij niet showcasewaardig.
          hmmmm,

Kan er inkomen, zal een tijdje wat rustiger aan doen.

Als je eens voetbal gaat fotograferen, laat mij eens een foto zien dat heeeel recht staat.

Je commentaar is terecht hoor, niet daarvan .

Mvg,
          Pixelboy

Comment

Ik fotografeer meestal korfbal in 1e klasse. Geloof mij, die paal staat ook de helft van de tijd scheef
            Soms ligt dat aan mij, soms aan de paal die een tik heeft gekregen (out-door)
            Maar voor ik ze hier post zet ik hem in de nabewerking wel eventjes recht.
            Anders mag je daarover alvast een opmerking verwachten.

Maar ga vooral door met posten en reageren. Alleen een beetje relativeren bij de reacties van anderen en proberen er wijzer uit te worden.
            Heb al zeer goede foto's van jouw gezien ook!
            Mvg,
            Willy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wavewarriorwilly Bekijk bericht
              Ik fotografeer meestal korfbal in 1e klasse. Geloof mij, die paal staat ook de helft van de tijd scheef
              Soms ligt dat aan mij, soms aan de paal die een tik heeft gekregen (out-door)
              Maar voor ik ze hier post zet ik hem in de nabewerking wel eventjes recht.
              Anders mag je daarover alvast een opmerking verwachten.

Maar ga vooral door met posten en reageren. Alleen een beetje relativeren bij de reacties van anderen en proberen er wijzer uit te worden.
              Heb al zeer goede foto's van jouw gezien ook!
              Mvg,
              Willy
              Waarvan akte

Pixelboy

Comment

Working...
              X