Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben het wel eens met de reactie van psynceFiction. Als je foto's in SC plaatst dan mag je wat commentaar verwachten natuurlijk.
In principe mag er fototechnisch al zeker niet teveel fout zitten of de reden voor kritiek is al terecht.
Bedoeling is dat je er wat van opsteekt, toch?
Ik ga het nog eens wagen...
Wat deze foto betreft:
Het moment van het afdrukken is super!
Maar, foto staat scheef en het onderwerp waar het eigenlijk om gaat is onscherp. Scherpte ligt op de rug van de andere speler.
Ik begrijp dat je de foto wil tonen maar fototechnisch is hij dus niet in orde.
Voor mij althans is hij niet showcasewaardig.
Oorspronkelijk geplaatst door wavewarriorwillyBekijk bericht
Ben het wel eens met de reactie van psynceFiction. Als je foto's in SC plaatst dan mag je wat commentaar verwachten natuurlijk.
In principe mag er fototechnisch al zeker niet teveel fout zitten of de reden voor kritiek is al terecht.
Bedoeling is dat je er wat van opsteekt, toch?
Ik ga het nog eens wagen...
Wat deze foto betreft:
Het moment van het afdrukken is super!
Maar, foto staat scheef en het onderwerp waar het eigenlijk om gaat is onscherp. Scherpte ligt op de rug van de andere speler.
Ik begrijp dat je de foto wil tonen maar fototechnisch is hij dus niet in orde.
Voor mij althans is hij niet showcasewaardig.
hmmmm,
Kan er inkomen, zal een tijdje wat rustiger aan doen.
Als je eens voetbal gaat fotograferen, laat mij eens een foto zien dat heeeel recht staat.
Ik fotografeer meestal korfbal in 1e klasse. Geloof mij, die paal staat ook de helft van de tijd scheef
Soms ligt dat aan mij, soms aan de paal die een tik heeft gekregen (out-door)
Maar voor ik ze hier post zet ik hem in de nabewerking wel eventjes recht.
Anders mag je daarover alvast een opmerking verwachten.
Maar ga vooral door met posten en reageren. Alleen een beetje relativeren bij de reacties van anderen en proberen er wijzer uit te worden.
Heb al zeer goede foto's van jouw gezien ook!
Mvg,
Willy
Oorspronkelijk geplaatst door wavewarriorwillyBekijk bericht
Ik fotografeer meestal korfbal in 1e klasse. Geloof mij, die paal staat ook de helft van de tijd scheef
Soms ligt dat aan mij, soms aan de paal die een tik heeft gekregen (out-door)
Maar voor ik ze hier post zet ik hem in de nabewerking wel eventjes recht.
Anders mag je daarover alvast een opmerking verwachten.
Maar ga vooral door met posten en reageren. Alleen een beetje relativeren bij de reacties van anderen en proberen er wijzer uit te worden.
Heb al zeer goede foto's van jouw gezien ook!
Mvg,
Willy
Comment