Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Beetje rommelig, er is te veel in beeld. Spelers staan voor wat nu eigenlijk het interessantste is, zijnde de keeper. Ook de achtergrond is te scherp, minder dof ziu deze foto goed doen.
Beetje rommelig, er is te veel in beeld. Spelers staan voor wat nu eigenlijk het interessantste is, zijnde de keeper. Ook de achtergrond is te scherp, minder dof ziu deze foto goed doen.
Tja, dat is op afstand fotograferen.
De aandacht gaat naar de doelman, enkel hij was het onderwerp, de aanvallende speler trapt naar doel en de verdedigende rekend op de allerlaatse man, dus de doelman is bewust gekozen.
Met een f3 heb je natuurlijk geen dieptegang genoeg.
Ik heb zelf een keer een voetbalwedstrijd gefotografeerd, maar het was net daarom niets voor mij. De afstand is te groot en spelers lopen willekeurig door je beeld, 't is inderdaad moeilijker dan het op het eerste zicht lijkt. Als je in fotobeoordeling had gepost, had ik wel complimenten gegeven voor op yhet juiste moment af te drukken, dat zit wel goed hier
Ik heb zelf een keer een voetbalwedstrijd gefotografeerd, maar het was net daarom niets voor mij. De afstand is te groot en spelers lopen willekeurig door je beeld, 't is inderdaad moeilijker dan het op het eerste zicht lijkt. Als je in fotobeoordeling had gepost, had ik wel complimenten gegeven voor op yhet juiste moment af te drukken, dat zit wel goed hier
Tja,
Ik volg niet, en ik doe veel voetbal.
Deze is met een vaste 200 genomen.
Comment